Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan får en katt til å skjønne ei katteluke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-12, 15:48   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får en katt til å skjønne ei katteluke?

Vi har klart å dytte den gjennom fra innsiden og ut, men ikke snakk om fra utsiden og inn. Jeg får finne frem noen reker fra fryseboksen i ettermiddag og prøve å dytte utenfra igjen. Det vet jeg han ikke klarer å motstå samme hvor mye han vil, for når vi har reker så står han å graver på kjøkkendøra når jeg står innpå der og renser reker, så de lukter han lang vei.

Men katteluka er jo så liten? Katta går akkurat gjennom der altså, men han må jo skikkelig krype seg sammen og stappe inn beina, så hvis han gjør motstand så har jo ikke jeg sjans til å dytte den gjennom Nå er denne katten 8 måneder nå, men vi har bare hatt den et par måneder som vår katt samt en måned boende på trappa før det inntil vi fant eierene som ikke ville ha den tilbake.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 19:03   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Det er bare som de andre sier, dytte ut og inn gjentatte ganger. Litt godteri som de liker og vips så skjønner de det.

Gammel 16-11-12, 21:24   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke bare å dytte en katt som ikke vil. 10 reker gikk med ista og etter to reker så smatt den ut og inn av luka når mannen og jeg sto på hver vår side. Den klarte å dytte opp luka og alt. Det skal være sagt at den er helt gal etter reker og får det veldig sjelden siden da har vi mas gående hele kvelden hvor han leiter etter mer. Så tenkte vi at nå har han skjønt det, men nei da. Etterpå når den hadde sovet litt så gikk den til utgangsdøra og mjauet. Jeg satte katta på vaskerommet foran luka og den bare snuste litt og la seg ned foran luka før den til slutt gikk foran ytterdøra igjen og mjauet. Vi får ta en rekerunde til i morgen formiddag, hvis ikke så får katta bare være ute og setter ut mat. Den skal sove på vaskerommet i natt, så da kanskje den har funnet ut at den skal ta turen ut før vi står opp, og da må den gå ut luka.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.