|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeJaaaa....morna! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeHallo, nå synes jeg dere er kritiske. Selv føler jeg meg veldig betrygget av å vite at hun er en aktiv del av vaksinemotstandergrupperingen. Godt å vite at slike vikitge spørsmål er i trygge avbalanserte hender.
Så kjekt!! Etterpå skal jeg handle litt på butikken, tenkte da å opplyse butikken om at jeg ikke har tenkt til å betale, for jeg er ikke enig.
|
|
|
#63 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Melder seg ut av Norge
Det er dog veldig sjelden at de med store og stygge brudd ber ambulansen om å kjøre dem til homeopat eller krystallterapi. De vil som oftest til en ortoped gitt.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Så praktisk! Lurer på hva jeg skal gjøre med alle pengene nå som jeg skal slutte å betale for barnehage, telefonregning, mat og sånn.
|
|
|
|
#65 |
|
Unik
|
|
|
#66 |
|
Mother of Dragons
|
Og siden World Pass omtrent bare blir godkjent i Burkina Faso, Mauretania, Ecuador og Togo, så gjør det jo ferieplanleggingen lettere også!
|
|
|
#67 |
|
Unik
Sv: Melder seg ut av NorgeEsme; fra din link:
Hehe
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeHun er ikke rett navla. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bedreviter
|
Sv: Melder seg ut av NorgeDet som egentlig er ekstremt provoserende her, er at dette neket åpenbart ikke har snøring på hva det vil si å være statsløs eller ikke ha statsborgerskap i en fornuftig nasjon. Hun er så inn i helsike bortskjemt og blåst at hun tror det er greit å klare seg på egen hånd, uten en fungerende stat i ryggen. Jeg kjenner at jeg blir mer og mer provosert for hver gang jeg ser denne tråden. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Sv: Melder seg ut av NorgeOg siden man ikke kan gjøre noen statsløse, finner hun det dessverre aldri ut heller. Jeg skulle ønske hun kunne få prøve å være statsløs en stund.
|
|
|
|
#72 |
|
guru advisor
|
Men hun fikk da i alle fall vært på en forside og to. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Mother of Dragons
|
Veldig bra skrevet. For det er lett å være statsløs på liksom når man uansett bor i et land hvor man har tilgang på rent vann, strøm, bolig og omfattes av skolevesen og helsevesen.
|
|
|
#74 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeOh my. Diskusjonen som går på fb-siden hennes er til å gråte av. Rett og slett. Det svares ikke på enkle spørsmål, bare fyres løs i øst og vest med et vanvittig rabbel. Jeg skulle så gjerne ønske at noen av hennes forsvarere forsøkte med enkle ord å beskrive alternativet for meg. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
Sv: Melder seg ut av NorgeStaten har signert hemmelige, offentlige avtaler faktisk.
|
|
|
|
#76 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Melder seg ut av NorgeJeg kan godt omsettes på børsen en stund, mot en kjekk enebolig i sentralt strøk.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 17-11-12 kl 15:35. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Og så blir jeg så sur når sånne folk slipper til i media og minner meg om at de eksisterer. Jeg mister fullstendig troen på menneskeheten.
|
|
|
#78 |
|
villende
|
Dette er jeg helt enig i. Og jeg kjenner at jeg egentlig skulle ønske hun måtte ta de faktiske konsekvensene av valget sitt... |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Unik
Enig. Men isteden får hun bare nytt vann på mølla, siden den konspiratoriske staten nekter henne.
|
|
|
#80 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeHar vi inga øy vi kan sende sånne til?
|
![]() |
|
|