|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Hvilken bok bør bli den neste i lesesirkelen? | |||
| We Need To Talk About Kevin (Lionel Schriver) |
|
3 | 21,43% |
| The Marriage Plot (Jeffrey Eugenides) |
|
9 | 64,29% |
| Ut og stjæle hester (Per Petterson) |
|
3 | 21,43% |
| Ingen av dem, eventuelt brokkoli |
|
1 | 7,14% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 14. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Finaletråd: Hva skal neste lesesirkelbok bli?Ja, så kan vi andre stå for de mer dype analysene, Toffskij.
|
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Finaletråd: Hva skal neste lesesirkelbok bli?
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Er det flere enn meg som er godt i gang, men neppe blir ferdige til i morgen?
|
|
|
#24 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Paris!
|
|
|
#26 |
|
Borte
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Jeg er også i Paris.
|
|
|
#29 |
|
Borte
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Nå er jeg ferdig. Hvordan ligger dere an?
|
|
|
#31 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Jeg trenger et par dager til. Men er ferdig med Paris - jeg er på sinnsykehuset nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Skilpadda : 07-11-12 kl 09:52. Årsak: spoilertagg |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Jeg er ferdig og klar til diskusjon nå. Hvordan ligger dere an, folkens?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Borte
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Klar!
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Da åpner jeg diskusjonstråden, da!
|
|
|
#36 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Neste lesesirkelbok: The Marriage Plot (Var: Finaletråd)Eg trapper ned på lithium, så eg nærmar meg. Eg kjem diltande etter.
|
|
![]() |
|
|