|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Borte
|
Dere som går langrenn; hvilken skidress?Jeg ønsker meg en ny skidress, men hvilken velger jeg? Det til familieturer så det skal ikke være kondomdress eller lignene.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Til småturer har jeg en swix-bukse og en skalljakke med det jeg trenger av ting under. Hansker fra swix og lue.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?
Bare hvis den er rosa.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Når jeg ikke går i rosa kondomdress eller hoppdress i sølv, bruker jeg en Swixbukse. De har mange ulike typer når det gjelder tykkelse m.m., så hvis du tar en sjekk på Sport1 er det stor sjanse for at du finner en til ditt bruk. Når det gjelder jakker, synes jeg det er greit med en tynn, vindtett ytterst (jeg bruker en lett Berganjakke), og så regulerer jeg med antall lag under den etter utetemperatur og tempo.
|
|
|
|
#6 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Til småturer/treningsturer bruker jeg Swix jakke og bukse, ullundertøy og kanskje en tynn fleecejakke hvis det er kaldt. Votter/hansker etter temperatur og tynn lue.
Selma og jentene (-99 og -02) Sist redigert av Selma : 19-11-12 kl 15:45. Årsak: la til litt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Til langrenn i skogen bruker jeg bukse og jakke fra Swix. Jeg har en bukse som har elastisk stoff på baksiden og vindstopper på framsiden, den har også smale bein med glidelås nederst på beinet (veldig praktisk). Den kan minne om Star pants fra Swix, men min er eldre, så jeg finner ikke eksakt lik. Jeg har brukt min mye, og den er ikke synlig slitt etter fire-fem sesonger. Men jeg bruker den altså bare til skigåing (og litt annen trening om vinteren), ikke til lek eller basing, da blir den for kald og sikkert våt også.
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Jeg har en ettersittende lett polstret skibukse fra Craft, og en tynn skalljakke. Skihandsker fra Swix og en tynn lue. Jeg blir fort varm når jeg går på ski og må ha tynne ullplagg i flere lag under. Jeg pleier også å ha med ett ekstra par med handsker i rumpetaska, greit med skifte når handskene blir våte og kalde.
Storebror -93 og Jonas -02 Sist redigert av Kula : 19-11-12 kl 18:29. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Mørkeblå Swixbukse. Har hatt min i fem år, og selv om jeg har vært endel ute med den (både ski og løpe) så ser den like fin ut. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Min Swix-bukser er 8 år og ikke synlig slitt, til tross for at den er mye brukt.
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Dere som går langrenn; hvilken skidress?Da har jeg gitt beskjed videre at jeg ønsker meg en Swix-bukse. Så får vi se hva jeg ender opp med.
|
![]() |
|
|