|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#24 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegring
Jeg er ikke så skvetten, men liker jo helst å være litt anonym. Med et hus i turløypa som det ikke finnes makent til blir jo det litt vanskelig. Forrige uke sto det forresten en mann og tok bilde av huset mitt. Jeg ble veldig overrasket. Kanskje jeg skal i Se og Hør? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegring
De store vinduene og karnappen i første etasje synes jeg var veldig pent! Om det er en arkitekt dere har tiltro til er det vel bare å la det stå til? (Men det var vel noe med at det ikke så ut som på tegningene?)
![]() |
#26 |
navnet sjemmer ingen
jeg har sjekket tegningene og det ser identisk ut som i rl. Det er bare hodet mitt som så for seg noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Viser tenner
|
Hva så hodet for seg da?
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringHer er noen eksempler. Fant ikke helt flatt tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringAt vinduene kom så lavt ned at jeg kunne se ut i fra senga. At arkene ble mindre (og det på tross av at jeg visste hvor store vinduene som skulle være i dem ble. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
navnet sjemmer ingen
Vanlig ark har aldri vært aktuelt, og det passer i alle fall ikke til huset. Og jeg vet jo hvordan det ser ut hos andre, jeg vet bare ikke hvordan det vil se ut her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringHva skjer videre nå da? (Ja, bortsett fra at snekkeren(e) får mer å gjøre.)
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
navnet sjemmer ingen
jeg aner ikke. Vi må tenke helt til i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringJeg har sovet dårlig i natt, kan man si. Etter en lengre samtale med snekkeren (som nok synes at jeg er utrolig pirkete og sær) har vi kommet til løsninger som gjør at vi kan leve med det slik som det har blitt. Ingen knevegg inne, zink på taket (sansynligvis med zarnafil under, hvorfor gjøre det billig når man kan gjøre det dyrt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringJeg tviler på det, mandarin. Har jeg først kommet meg til sengs pleier jeg å ligge godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Har tro på forbedring
|
![]() |
#39 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringHun jobbet til containeren var over halvfull. Da sa armene stopp. Mens jeg sto der og lempet plank, plater og annen møkk kom jeg til å tenke på om jenter flest driver med slike aktiviteter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|