|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vanntett vinterjakke til jenteHer regner fryktelig for tiden, virkelig ille. Eldste på snart 8 trenger enda en jakke. Ønsker en som er foret, må ha vannsøyle på minst 10 000. Hun må nok ha str 134 eller gjerne 140. Nå har hun en rød foret jakke fra Polarn. Kunne godt hatt en til, men fargene var litt kjedelige, kanskje, samt at den tørker litt sent.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vanntett vinterjakke til jente
Jeg kjøpte denne fra Didriksons til eldstemann (altså i blått
|
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Vanntett vinterjakke til jentePolarn o pyret. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteTakk Niobe. 8000 er jo bra, det. Den så fin ut. Kan godt hende hun vil ha blå faktisk. Hvordan er den i str?
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Podens er litt stor til ham, men så har han faktisk 130. Og han er ikke mer enn noe sånn som 119 cm høy, og bruker 122 i klær ellers. Jeg var sikker på den ville være aaaalt for stor, men det går greit.
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteKanskje jeg da må ta 150. Gjør ikke noe om den er noe stor, kan strammes inn. Pop blir nok hovedjakken men den er så skitten og våt at hun trenger et skift til.
|
|
|
#8 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sorry, leste bare overskriften, jeg.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteVi kjøpte en kåpe fra Ticket til Gnuri. Utrolig fin, og litt foret uten at den er veldig tykk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteVi har hatt Skogstadjakker i årevis. Jeg vet ikke vannsøylen, men de har alltid holdt tett. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteKåpa heter forresten Ketti Coat og er ikke så lang, vil si det heller er en litt lang jakke. Sist redigert av gnuri : 23-11-12 kl 14:51. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteKetti coat heter den- jeg kjøpte på lekmer.no, men de har ikke størrelsen der lenger dessverre |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteVi kjøpte en lilla foret allværsjakke fra Bergans tidligere for noen uker siden. Den var på tilbud hos MX-sport, så da ble det en levelig pris på den. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteFadese: Normalt har vi 5-8 grader her vinterstid. Hun bruker ultrøye nå, liker det.
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Til mine barn er den jakka mer enn tykk nok i slike temperaturer, ja. Jeg tenkte mer når gradestokken kryper under 10 minus. Da vil det nok være behov for en tykk ullgenser i tillegg til ulltrøye. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteVi har akkurat kjøpt molo cathy jakke i purple magic . Den har 10 000 i vannsøyle , 8000 i pusteevne og er foret med thermolite som er mykt og lett . Tørke i løpet av natten men da har jeg vrengt den først . Vi har hatt samme model tidligere og er godt fornøyd . |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Vanntett vinterjakke til jenteViste henne jakken som Niobe tipset om. Hun likte den blå aller best (visst det), men den har de ikke i hennes str. Får se om jeg rekker en tur innom butikken en dag for å se om de har den inne.
|
|
|
#20 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Denne har snuppa også i fargen Pink. Veldig fornøyd med den - hun er 2006 modell og bruker str.128 som er akkurat passe. Vanntett,lett og passe varm. |
|
|
|
![]() |
|
|