Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvordan sikre Snuppa best foran i bilen?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-12, 13:28   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan sikre Snuppa best foran i bilen?

Jeg mener å ha lest at denne grensen burde ha vært høyere, og at også lave voksne kan få skader av airbagen. *har ingen kilder dog*

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 15:48   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg mener å ha lest at denne grensen burde ha vært høyere, og at også lave voksne kan få skader av airbagen. *har ingen kilder dog*

Jeg er drøye 161 cm og snaut 50 kg, og en bilselger kommenterte at jeg jo var vesentlig mindre enn det airbagene er kalibrert for. Jeg burde sikkert sittet på pute.

Gammel 24-11-12, 16:02   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er drøye 161 cm og snaut 50 kg, og en bilselger kommenterte at jeg jo var vesentlig mindre enn det airbagene er kalibrert for. Jeg burde sikkert sittet på pute.

Da er du 1 cm høyere enn meg. Jeg sitter dog foran, men den langbeinte snuppa som er like høy som meg sitter bak i bilen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.