Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Laminert liste, har du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en laminert liste?
Ja, selvsagt! 22 14,77%
Nei, det har jeg ikke 120 80,54%
Rosenkål 7 4,70%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 13:38   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg trenger ikke noen laminert liste, så dårlig hukommelse har jeg ikke. Både jeg og mannen vet om 3-4 stykker som vi hadde hatt på en liste om vi hadde giddet å skrive det ned. I tilfelle jeg møter Hugh Laurie på butikken tror jeg ikke gubben ville klikket bare fordi vi aldri fikk notert og laminert det

Ha ha, jeg tror ikke noen (med mulig unntak av Xian) har noen fysisk liste å vise til, altså. Det er kun i overført betydning.

Vi har (hadde) laminerte lister begge to. Dvs jeg burde kanskje ha laminert den på ordentlig, for nå husker jeg stort sett ikke hvem som sto på den.

Poenget er vel som sagt over her, å fjase om noe. Samt å tillate en "flørt" uten at det er noe realistisk truende ved det. Jeg ville nok aldri ha gjort noe med vedkommende fra lista hvis han faktisk tilbød seg. Så sånn sett er jeg nok ikke så fast i prinsippene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 13:39   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Poenget er vel som sagt over her, å fjase om noe. Samt å tillate en "flørt" uten at det er noe realistisk truende ved det. Jeg ville nok aldri ha gjort noe med vedkommende fra lista hvis han faktisk tilbød seg. Så sånn sett er jeg nok ikke så fast i prinsippene.

Enig

Gammel 25-11-12, 13:45   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Hm, Jeg tror egentlig ikke jeg ville bedt om tillatelse om jeg plutselig snublet over en sånn person og anledningen bøy seg. Nei, da får jeg heller ha tilgivelse etterpå.

Noen jeg kjenner veldig godt var forresten i en slik situasjon: Plutselig hadde hun anledning til å bli med på hotellrommet til en veldig, veldig A-kjendis som millioner av damer sikler på. Hun sa ja takk og forholdet til hennes daværende kjæreste røyk etterpå. Hun angrer ingenting. Nå var det ikke barn, hund og rekkehus inne i bildet, men jeg skjønner henne og hadde nok gjort det samme. Man har jo bare ett liv!

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.