Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hverdagsneglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-12, 19:34   #121
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Nå har jeg oppdaget Essie og er hekta jeg også. Har kjøpt underlakk, overlakk og to farger (begge lillanyanser), og mistenker at det blir flere. BLander litt med billig glitterlakk fra HM og har de fineste neglene i hele verden, i følge en to år gammel jente på avdelingen min.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 19:38   #122
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Så fint! Da slipper jeg å kjøpe mer neglelakk, for den har jeg allerde

I dag ble det cool merino fra Essie. Litt nedtonet til de nyklipte neglene:

Gammel 21-11-12, 19:42   #123
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjemper en indre kamp med meg selv her. Det er jo så mange fine farger! Men jeg prøver å si til meg selv at jeg ikke trenger å kjøpe flere lakker helt enda. At jeg i det minste kan vente til de jeg allerede har bestilt kommer. Men det er ikke så lett. Den delen av hjernen min som er på (neglelakk)kjøret gjør et stort nummer av å ignorere den delen av hjernen som prøver å være logisk og fornuftig.

Gammel 21-11-12, 19:50   #124
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Her har jeg 220 fra Kleancolor. De lakkene sitter utrolig godt på meg. Jeg kan ha dem på en hel uke, og det er bare litt slitt på tuppen, og litt vokst ut nede ved negleroten. (Dvs, det ser rimelig greit ut selv etter en uke, med mindre man ser godt etter. )

Jeg har på en som ligner idag, Opi Suzi and the 7 Düsseldorfs

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 20:02   #125
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det burde vært et eget neglelakkgalleri, syns jeg. Eller er det det denne tråden har blitt?

Gammel 21-11-12, 21:14   #126
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Så fint! Da slipper jeg å kjøpe mer neglelakk, for den har jeg allerde

I dag ble det cool merino fra Essie. Litt nedtonet til de nyklipte neglene:

Det er en hverdagsneglelakk for meg!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 07:38   #127
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Cheapsmells.com har en del essielakk til fine priser. Blivakker også.

Gammel 22-11-12, 07:43   #128
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har på en beige hverdagslakk fra OPI, den heter Tikcle My France-y. Den er "hudfarget" i følge resten av familien her. I flaska ser den litt gusjete grå-beige-lilla-rosa ut, særlig ved siden av de litt mer sukkerrosa flaskene i butikken. Men den står utorlig godt til den gustne hudtonen min.* Anbefales!

*de rene rosa-fargene kan få hendene mine til å se spesielt grå eller rød ut, nemlig.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:22   #129
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

China Glaze som det er bilde av lengre opp her (merket China Glaze) er ikke veldig bra, den dekker ujevnt og minst 3 lag er nødvendig.

Jeg har helt motsatt erfaring med de tre China Glaze-lakkene jeg har: Jeg synes de dekker veldig godt, og kunne ofte klart meg med bare et lag. Det andre laget legger jeg noen ganger bare fordi "man skal legge to".
De China Glaze-lakkene jeg har er riktignok fargesterke lakker, det er mulig at det har noe å si?

Gammel 24-11-12, 21:06   #130
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Denne har jeg på i dag. Bildet er lånt fra internetten.

Gammel 25-11-12, 14:28   #131
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Innkjøpt som festneglelakk:

Isadora Polar nights

Gammel 25-11-12, 18:31   #132
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Oi, begge de to rett over her var lekre!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 01:20   #133
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Oi, har IsaDora kommet med nesten like glitterneglelakker som Deborah Lippman? Tipper de er litt billigere!

Gammel 26-11-12, 08:22   #134
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Oi, har IsaDora kommet med nesten like glitterneglelakker som Deborah Lippman? Tipper de er litt billigere!

69 kroner? Tror det var noe sånt. Lykkerus over å ha funnet en del tusenlapper ekstra på siste lønn gjorde at jeg ikke sjekket prisen så nøye

Gammel 26-11-12, 08:32   #135
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg prøvde meg på marmornegler i helgen. Veldig grisete, ganske tidrevende, men resultatet ble stilig på de neglene jeg ikke klarte å skrape opp da jeg tok av tapen. Hadde sikkert blitt mer tydelig om det hadde vært skarpere kontrast mellom fargene, eller om jeg hadde brukt flere farger.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg marmor.JPG (89,4 KB, 53 visninger)

Gammel 26-11-12, 10:31   #136
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

69 kroner? Tror det var noe sånt. Lykkerus over å ha funnet en del tusenlapper ekstra på siste lønn gjorde at jeg ikke sjekket prisen så nøye

Deborah Lippmann koster 200,-.

Gammel 14-01-13, 20:10   #137
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker helst denne nå:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 23:07   #138
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lar dere også være å lakke hele neglen, slik som på bildet rett over her?

Jeg synes det ser slurvete ut, og ikke pent i det hele tatt.

Gammel 16-01-13, 00:11   #139
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Lar dere også være å lakke hele neglen, slik som på bildet rett over her?

Jeg synes det ser slurvete ut, og ikke pent i det hele tatt.

Signerer. Jeg lakker hele neglen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 17:09   #140
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

For kick off til helgen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.