|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De varmeste vottene til treåringen?Beskjeden er klar: Hun fryser på hendene! Og det er ikke veldig kaldt engang.
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: De varmeste vottene til treåringen?
Vi er veldig fornøyde med et par fra Cubus. De har innervott i ull og vanlig vannavvisende yttervott.
|
|
|
|
#3 |
|
Firebarnsmor
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Ah, ala Hestravottene til storebror, men kanskje til en hyggeligere pris?
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Jeg har et par votter fra Norheim som er fantastisk varme og myke inni. Hvis de fins til barn også så anbefaler jeg sånne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Er frisk!
|
Sikkert hyggeligere pris. Jeg kjøpte dem til halv pris i vår og betalte 49 kr tror jeg.
|
|
|
|
#7 |
|
Curlingkone
|
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Tovete ullvotter!
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: De varmeste vottene til treåringen? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Firebarnsmor
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Tovede ullvotter, hvor får jeg kjøpt det?
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Tovete ullvotter er deilig det, men de er ikke i nærheten av like varme som de jeg nevnte over her. Hvis det blåser så syns jeg det blåser inn i tovete votter, selv om de er tykke og godt tovet. Jeg syns også de egner seg dårlig til barnehagebruk når det er vått. Barn dypper like gjerne hendene i en vanndam selv om vottene ikke er vanntette, og selv om ull til en viss grad holder varmen i våt tilstand så er det en grense. Tunge våte kladeiser på hendene er ikke så godt. Sist redigert av Filifjonka : 29-11-12 kl 11:32. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Etter langvarig og omfattende forskning har vi landet på disse fra Nøstebarn:
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Når det er vått trenger man en regnvott utenpå ja.
|
|
|
#15 |
|
Firebarnsmor
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Jeg tenker jeg må ha litt av hvert. De er mye ute i all slags vær. Om jeg har vanlig votter og ullvotter + regnvotter uten fôr, så vil hun være godt dekket.
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Det som duger for frosne lillesøster er tovede ullvotter - eventuelt med regnvott over. På milde dager har hun Trollvotter med ullfor. Er det ikke ull blir hun iskald på få sekunder. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Kjøp gode ullvotter på et julemarked! Eller på epla.no! Ull og en tynn vott eller regnvott utenpå. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Heimestrikka ulllvottar, som blir tova etter litt bruk, er favoritten her hos oss.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De varmeste vottene til treåringen?Hestra med løst ullfor er de beste vi har prøvd. De har stramming over håndleddet. Men det funker også bra med ullhansker/votter og Reimatec+ høstvotter utenpå. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: De varmeste vottene til treåringen?De varmeste vottene jenta har er disse fra Mikk-line med ullfor, http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=4668
|
![]() |
|
|