|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?
Uff, så trist for henne da.
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg føler litt for å snu problemstillingen litt, for jeg ser at enkelte her synes helgebursdager er så slitsomme, og at det er fordi da har endelig de voksne fri. |
![]() |
![]() |
#44 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Så dumt at så få kunne komme i bursdagen til jenta di.
![]() |
#45 |
Textrovert
|
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Bursdagsselskap på søndager er helt ok. Enig i at det er å foretrekke foran ettermiddager med slitne barnehagebarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Synes bursdager på lørdag eller søndag er helt greit. Dersom vi har planlagt å reise bort, prioriteres forøvrig bursdagen bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ustabil
|
Jeg syns det er lettere og mer praktisk å levere barnet direkte fra barnehagen til bursdag. Da er vi på farten allerede, og om vi stikker innom og leverer på et annet sted på hjemveien så føles ikke dagen oppstykket av den grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg foretrekker helt klart bursdager i hverdagene, helgene liker jeg å ha sammen alle fem, og ikke minst ha mulighet til å reise bort. Sist redigert av Susse : 19-04-07 kl 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gal kattedame
|
Min erfaring er helt motsatt. Mye heller litt slitne og ikke fullt så gira 6 åringer, en en gjeng full av krutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
både her og der
|
![]() Sv: Barnebursdag på en søndag?Jeg foretrekker helt klart bursdager i ukedagene. Hvis mine tre bare skulle ha gått i bursdag på søndagene, hadde det knapt blitt igjen noen "hele" søndager til familien. Det er litt masete rett etter jobb, men da får vi helgene for oss selv, og det er helt klart å foretrekke. En gang skulle de to yngste i bursdag fra 13-15, mens storesøster var invitert i bursdag fra 14-16. Det ble ikke mye igjen av den søndagen, akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|