|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har det skjedd igjen (USA & skytevåpen)
Ja, det var vel i grunnen det jeg mente da jeg skrev at det ikke forbedrer det faktum at han var gal, og at man fritt kan gå inn på en hvilken som helst våpenforretning i USA og kjøpe seg et skytevåpen.
![]() |
#2 |
En som trener
|
Det var det jeg antok du mente da du skrev "det hjelper ikke på forholdene". Men så syntes jeg det du skrev kunne tyde på at du mente at dette like gjerne kunne skjedd "hvor som helst", f.eks. i Oslo. Vi er sikkert egentlig enige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det KAN skje i Oslo. Vi må ikke tro noe annet i alle fall. Det er ikke mange årene siden tilsvarende (heldigvis ikke like ille som i USA) skjedde i Tyskland. Illegalt salg av våpen foregår i forholdsvis stort monn i Norge. Og våpen i hendene på gale mennesker er en dårlig kombinasjon.
![]() |
|
|