|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke-rosa dukkevogn - hvor?
Jenta mi fik kombivognen til Brio når hun ble tre, og kunne ikke hatt den før. For den er stor og ikke noe å støtte seg på.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja sant, den ser ut som om den passer bedre til en treåring. Dessuten er dukken veldig liten, så den drukner jo litt oppi der.
|
|
|
|
#23 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke-rosa dukkevogn - hvor?Innbiller meg at kombivognen er noe større. Jeg synes iallfall ikke den her så så veldig stor ut. Kan rapportere 1.juledag.
|
|
|
#24 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Denne har vi,den er STOR. 4+ vil jeg si
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Ikke-rosa dukkevogn - hvor?Jeg synes de i tre er veldig søte, eller de litt enklere som er små, men i stoff. Lillesøster har en enkel arvet en her hjemme (blå) og en rosa trille. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ikke-rosa dukkevogn - hvor?Det er den grønne fra Riktige leker som "leder", 2ne. Veldig fin! Hun stabber jo ikke akkurat lenger, hun løper, men hun elsker fortsatt gåvognen sin. Vi tenker litt pedagogisk også da, at hun får en "baby" og en vogn som hun kan styre litt med når vi styrer med babyen.
|
|
|
|
#27 |
|
Kakemonster
|
Sv: Ikke-rosa dukkevogn - hvor?Den Brio-vogna fikk Kosegrisen julen før hun fylte to. Den var aldri altfor stor, men for all del, hun har alltid vært lang.. Nå ble valget tatt for oss, hun vant den i en ønskeliste-trekning på et kjøpesenter i hjembyen min, så jeg har ikke reflektert noe særlig over hva vi eventuelt hadde valgt selv.
|
|
![]() |
|
|