Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ikke-rosa dukkevogn - hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-12, 21:58   #21
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke-rosa dukkevogn - hvor?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Luvi, der var den ja!

Var sånn vi så i dag ja Acino, sånn ca. Jeg synes den ser veldig høy ut for min lille bøtteknott.

Jenta mi fik kombivognen til Brio når hun ble tre, og kunne ikke hatt den før. For den er stor og ikke noe å støtte seg på.

Gammel 10-12-12, 22:00   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jenta mi fik kombivognen til Brio når hun ble tre, og kunne ikke hatt den før. For den er stor og ikke noe å støtte seg på.

Ja sant, den ser ut som om den passer bedre til en treåring. Dessuten er dukken veldig liten, så den drukner jo litt oppi der.

Gammel 10-12-12, 22:00   #23
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Innbiller meg at kombivognen er noe større. Jeg synes iallfall ikke den her så så veldig stor ut. Kan rapportere 1.juledag.

Gammel 11-12-12, 15:23   #24
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Den var veldig fin men jeg mente nok mer som denne(dog usikker på om det var AKKURAT denne)

Denne har vi,den er STOR. 4+ vil jeg si

De har en super søt lysegrønn i tre med kalesje på, på riktige leker i oslo, lille frøkna skal ønske seg sånn til ettårsdagen sin Mellomste fikk en rød en fra brio i tre til sin ettårsdag, men den overlevde desverre ikke. Passet perfekt til en liten snuppe som stabber rundt å ordner med alle lekene sine, var jo ikke bare dokka som fikk sove i den

Gammel 11-12-12, 15:35   #25
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de i tre er veldig søte, eller de litt enklere som er små, men i stoff. Lillesøster har en enkel arvet en her hjemme (blå) og en rosa trille.

I barnehagen har de fått en sånn rød fra Brio, men jeg tror småbarna er litt små for den egentlig. Jeg synes ikke den ser ut som om den kommer til å overleve så lenge .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 16:23   #26
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Det er den grønne fra Riktige leker som "leder", 2ne. Veldig fin! Hun stabber jo ikke akkurat lenger, hun løper, men hun elsker fortsatt gåvognen sin. Vi tenker litt pedagogisk også da, at hun får en "baby" og en vogn som hun kan styre litt med når vi styrer med babyen.

Gammel 11-12-12, 17:29   #27
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Den Brio-vogna fikk Kosegrisen julen før hun fylte to. Den var aldri altfor stor, men for all del, hun har alltid vært lang.. Nå ble valget tatt for oss, hun vant den i en ønskeliste-trekning på et kjøpesenter i hjembyen min, så jeg har ikke reflektert noe særlig over hva vi eventuelt hadde valgt selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.