Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 21:45   #361
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Veldig godt innlegg m^2

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 22:06   #362
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg synes ikke akkurat det sender så veldig greie signaler å kikke nedover nesa fra sin vellykkede, høye hest og snakke negativt om denne fyren som åpenbart er i en relativt kjip situasjon, heller.
Uansett hvorfor han er der han er, eller hvor dum han har vært for å si det sånn, er det ikke greit å gjenge seg sammen og snakke ned til folk. Er nå min mening.

"Det er da greit å bo i en campinghytte"? Ja? Hvor mange av dere har bodd i en campinghytte midtvinters med små barn egentlig, feiret jul der? Hatt det som eneste bomulighet i det som kan se ut som en uendelig tid framover? Ikke så mange tror jeg. Kan godt hende det er ok, men jeg kan vel heller tenke meg at det ikke er så ok også. Jeg synes egentlig løsningen med å bo hos venner og familie da høres mer løsningsorientert ut for familien, og som - må man anta - ikke koster staten noe.

At fyren klager over ting og rettigheter og norges rikeste land, og tigger penger på nett og skriver om det i en blogg. Jaja, neinei. Det har litt med stil og type og form og personlige grenser å gjøre. Jeg kan godt forstå man misliker formen.
Men det gjør det ikke noe mer ok å være ekkel med en fyr og en familie i en åpenbart vanskelig situasjon altså. Hva slags signaler sender det egentlig.

Mitt første innlegg i tråden, og det skal brukes på å applaudere dette innlegget. Nemlig og flott skrevet!

Gammel 12-12-12, 22:43   #363
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes heller ikke man skal gjenge seg opp og være på høy hest og slik. Men hvordan tenker du, da m^2: Hvordan skal man både vise omsorg for denne toskens uskyldige barn og samtidig ikke belønne idiotisk adferd (forbrukslån) og sende noen signaler til samfunnet forøvrig om at det ikke bare er å oppføre seg aldeles tåpelig og så vente at staten skal være curlingforelder?

Gammel 12-12-12, 23:13   #364
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sagt noe om at det sikkert er fett å bo i en campinghytte, for det antar jeg at det ikke er. Iallfall ikke for noen som er bedre vant, slik de fleste nordmenn er. Derimot tillater jeg mene noe om folk som har tullet bort hus og hjem og så snurter over å bli tilbudt en campinghytte av staten. Ærlig talt.
Men for all del- hvis greia er at han heller vil bo hos venner og kjente- hvorfor ikke?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:26   #365
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg synes ikke akkurat det sender så veldig greie signaler å kikke nedover nesa fra sin vellykkede, høye hest og snakke negativt om denne fyren som åpenbart er i en relativt kjip situasjon, heller.
Uansett hvorfor han er der han er, eller hvor dum han har vært for å si det sånn, er det ikke greit å gjenge seg sammen og snakke ned til folk. Er nå min mening.

"Det er da greit å bo i en campinghytte"? Ja? Hvor mange av dere har bodd i en campinghytte midtvinters med små barn egentlig, feiret jul der? Hatt det som eneste bomulighet i det som kan se ut som en uendelig tid framover? Ikke så mange tror jeg. Kan godt hende det er ok, men jeg kan vel heller tenke meg at det ikke er så ok også. Jeg synes egentlig løsningen med å bo hos venner og familie da høres mer løsningsorientert ut for familien, og som - må man anta - ikke koster staten noe.

At fyren klager over ting og rettigheter og norge verdens rikeste land, og tigger penger på nett og skriver om det i en blogg. Jaja, neinei. Det har litt med stil og type og form og personlige grenser å gjøre. Jeg kan godt forstå man misliker formen.
Men det gjør det ikke noe mer ok å være ekkel med en fyr og en familie i en åpenbart vanskelig situasjon altså. Hva slags signaler sender det egentlig.

Takk, m^2! Jeg fikk en enda kjipere følelse nå, når jeg kommer inn her og ser at noen av dere fortsetter å dømme han, etter han kommer innom her og "viser seg" og ser hva som skrives, menes og dømmes om ham og hans familiesituasjon. Og om han har gjort/gjør noen uheldige valg, så ikke gjør det til underholdning og spekulasjoner. Hadde dere sagt dette om dere satt i samme sofa som ham? La nå denne familien få en fin jul uten bismak!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:26   #366
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ofte tonen på fp er vel hard mot de som har kommet ut på glattisen. Er det selvforskyldt kan man bare ha det så godt. Jeg tenker det går an å synes synd på en person som har rotet det til uten å applaudere måten det skjedde på. Nå tenker jeg ikke spesielt på han som har skrevet denne bloggen, men jeg tror nok mange har en overdreven tro på hva staten Norge stiller opp med hvis man roter det til eller plutselig står uten inntekt. Det er bare å se på alle debattinnlegg om de som snylter til seg soialstønad, jeg tror ganske mange ser for seg at det er snakk om mer penger enn det er.

Jeg ser også at det som skiller meg fra en med økonomiske problemer ikke bare er nøysomhet og kontroll, men at jeg har en grei inntekt og mulighet for å tjene mer i perioder hvis det kniper. Gitt at jeg sitter der med en utgift på 100000 i form av et forbrukslån (det kan jo skje hvis man ikke har skjønt at man må firedoble det man tror man skal bruke på en oppussing), vil jeg kunne nedbetale dette ganske effektivt over noen få måneder, mens en som kanskje hadde regnet med at det kom inn penger som ikke kom og så ble det bråstopp i inntektene vil slite voldsomt. Forbrukslån er aldri smart, men det hender virkelig at det er en serie uheldige omstendigheter som gjør at folk får problemer.

Nå er det ikke så veldig sjarmerende å bruke fraser som "i verdens rikeste land" hvis man skal sukke over manglende tilbud fra statens side, men derfra til å tenke at man skal være glad for å få feire jul i ei campinghytte synes jeg i grunnen det er et godt stykke, og da spesielt fordi det er barn involvert som på grunn av det foreldrene har gjort må føle på hvor utrolig utenfor samfunnet de befinner seg.

Gammel 12-12-12, 23:29   #367
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som sagt-jeg skjønner at han ikke er glad for det, absolutt. Det jeg ikke skjønner, er at han ikke holder seg for god for å sutre om det.

Og så synes jeg ikke det spiller så stor rolle hvor store summer det er snakk om når folk snyter seg til sosialstønad, altså.

Gammel 12-12-12, 23:30   #368
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Well said, Katta.

Gammel 12-12-12, 23:31   #369
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Slik jeg leser denne bloggen, så er han nedfor fordi de ikke får feire jul i eget hjem. Et leid hjem er jo også et hjem. Og igjen - slik jeg leser det, så trives han ikke med å bo hos venner og bekjente. Med min kjennskap til campinghytter, sum vi har tilbragt flere uker i om somrene, på diverse sommersteder, så hadde jeg ikke nølt med å bo i de, kontra å bo hos venner.

Om jeg er en iskald person på bakgrunn av dette, ja så er jeg vel det da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:34   #370
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sitat:

Å ikke ha sitt eget hjem er noe av det verste jeg har opplevd. Å ikke ha sitt eget hjem når det nærmer seg jul er enda verre. Hadde jeg vært alene, og ikke hatt samboer eller barn hadde det nok gått greit. Men når barna mine ikke får pyntet til jul i sitt eget hjem, da kommer den følelsen om at jeg er en dårlig far tilbake. For når alle andre pynter huset sitt med julepynt, baker julekaker og alt annet man gjør de siste ukene før jul, så bor vi hos venner. Min samboer og jeg sover på en sofa, mens barna heldigvis har fått madrasser å sove på. Men problemet er ikke hvor vi sover, spiser eller oppholder oss. Det er behovet for å ha noe som er bare vårt vi savner. Å kunne lage vår egen mat på vårt kjøkken. Å kunne være bare oss 4. Å slippe å ta hensyn til at vi bare er gjester. Å kunne henge opp vår egen julepynt som barna har laget. Det er faktisk det jeg savner aller mest nå.]

Det er denne drømmen her som kunne vært løst med en campinghytte.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:39   #371
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Mulig jeg er iskald som ikke bifaller sutring på nett, men det får så være. Det burde likevel ikke forveksles med at jeg ikke har sympati for mennesker i økonomisk uføre, for det har jeg.

Velger man å ha en offentlig blogg der man gir inntrykk av at det eneste som duger er en villa hostet opp på statens regning så får man nesten bare regne med reaksjoner.

Gammel 12-12-12, 23:42   #372
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Mulig jeg er iskald som ikke bifaller sutring på nett, men det får så være. Det burde likevel ikke forveksles med at jeg ikke har sympati for mennesker i økonomisk uføre, for det har jeg.

Velger man å ha en offentlig blogg der man gir inntrykk av at det eneste som duger er en villa hostet opp på statens regning så får man nesten bare regne med reaksjoner.

Gammel 12-12-12, 23:42   #373
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Stor forskjell med campinghytte om sommeren og om vinteren. Jeg skjønner godt at det er trist for han og familien. De fleste tar lån utifra nåværende inntekt, så at man sliter med sykdom og kraftig redusert inntekt er ikke rart. Jeg har uansett mine tanker om en sånn blogg og om forbrukslån og luksusfellenfolk, det tar ikke bort at det sikkert er deprimerende og fastlåst i sånne situasjoner som dette.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:44   #374
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Problemet med en blogg er at en åpner seg for andres meninger. Det går ikke an å legge livet sitt åpent ut på nett og tro at det du får tilbake er utelukkende positivt.

For øvrig har jeg all forståelse i verden for at det å føle at en ikke får gitt barna sine det en ønsker er uendelig sårt og vondt. Jeg håper ting bedrer seg for denne familien, og alle andre som sliter. Det sies at gjennomsnittsmennesket i Norge er to måneder uten lønn [det er vel strengt tatt inntekt jeg mener, ikke nødvendigvis lønn] unna virkelig alvorlige økonomiske problemer. Det er ikke stort når en tenker litt ekstra på det.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:45   #375
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når man stikker hodet sitt frem i offentligheten, må man regne med komentarer, både negativt og positivt.

Gammel 12-12-12, 23:47   #376
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Nå har han jo ikke sagt at han ønsker seg en villa på statens regning, da?
Nei, nei, ja, ja, jeg er sikkert iskald jeg også. Eller: Jeg tror kanskje at jeg ikke er det, det finnes ganske mange mennesker jeg synes synd på og som jeg prøver å hjelpe. Det handler kanskje om at hjertet mitt ikke er stort nok for alle, og da er det enkelte problemer og mennesketyper som blir skjøvet ut i kulden, eller i campinghytta. Det betyr dog ikke at jeg godter meg over folk som havner i uføret heller.
Til Katta: Jeg tror de fleste vet at det er langt mindre fett å leve på ulike stønader enn på full lønn, og slik må det vel også være, tenker jeg.

Gammel 13-12-12, 01:33   #377
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg trur ikkje det er lukrativt å feire jul i ei campinghytte. Eg trur ikkje det er fint å vere huslaus i desemberkulda utan å vite kor lenge det kjem til å vare. Men eg reagerer på at ein person som står på bar bakke, takker nei til eit slikt tilbod for så å sutre over at verdas rikaste land ikkje gjer noko med situasjonen hans:

Sitat:

Er det ingen med makt i dette landet som forstår at ingen barn skal behøve å feire jul på et hospits eller i en campinghytte? Eller er det meg det er noe galt med siden jeg syns at dette er feil?

skriv han i bloggen.

Det er nokon med makt i dette landet som forstår at ein barnefamilie ikkje skal behøve å stå huslause på gata i minusgrader og desembermørke. Derfor er det nokon som har komme med eit tilbod, eit tilbod som er langt frå optimalt, men som likevel er godt. Eg har ikkje mykje sympati for at ein først takker nei til eit slikt tilbod, deretter speler ut verdas rikaste land- kortet. Det betyr ikkje at eg ikkje skjønner at denne familien er i ein vond og vanskeleg situasjon. For det gjer eg. Men eg skjønner ikkje dette behovet for å klage over standarden på hjelpa som blir tilbudt.

Dersom det gjer meg kald, er eg kald.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 02:53   #378
heg_ols
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
heg_ols har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nei, men det ble plutselig så stille, både i blogg og på FB.

Det ble kanskje stille for at denne mannen faktisk sliter men enkelte ting. Og ikke alltid lett for enkelte å komme seg på nett når man faktisk ikke har noen plass å bo.....

heg_ols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 02:59   #379
heg_ols
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av litamia, her.

Dessuten så höres det ikke ut som at det er en person som har barn som skriver på bloggen.. fölelsen har gir er uekte. kom på masse lösninger når jeg leste bloggen..naturlige lösninge som sikkert de fleste tenkte da de leste..å som en med barn garanter hadde kommet på, eller gjord allere for masse år siden.

Vil bare si til deg at denne mannen HAR både samboer og barn. De har ei jente på 5 år og en gutt på 14 år. Og syns det faktisk er ganske ufint av dere å sitte å dømme mennesker som dere ikke kjenner.

Håper at du og dine aldri havner i en vanskelig situasjon med NAV for det unner jeg ingen!!!!

Gammel 13-12-12, 03:09   #380
heg_ols
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Åh, jeg kjenner jeg får så piggene ut. Han får sikkert en annen person til å ta inn pengene på konto, slik at han kan få pengene kontant (og sporløst) til seg.

) Ja det er opprettet en konto for Pappa Tilto og familien hans for å hjelpe de for at de skal få en anstendig jul som mulig.

2) NEI han får ingen kontanter rett i henda. Dette er en konto som er opprettet for å handle inn mat og for at barna skal få julegaver. Ikke noe annet enn det. Så kontanter får han ikke rett i nevene.

3) Jeg lurer faktisk på hvordan dere kan sitte her å dømme folk dere ikke kjenner i det hele tatt. Det virker jo som om dere vet alt om denne familien og det gjør dere faktisk IKKE.

4) Mannen og familien hans sliter nok utenom at dere skal sitte her å rakke ned på de. Om dere ikke bryr dere om bloggen hans så er jo det helt greit det er heller ingen som tvinger dere til å lese den. Og om dere tror at det er bare å gå på NAV å få penger for å klare å overleve så håper jeg virkelig at du ikke noengang kommer til å havne der... for da ser du virkelig hvor vanskelig livet kan være om alt går imot deg!!!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.