Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?
Opprinnelig lagt inn av Magica, her.
Jeg er skeptisk til bloggerens ekthet, måten å fremstille seg selv og familien på, og sutring over hvor fælt det er i norges rikeste land. Jeg går bare ikke med på at jeg har et negativt menneskesyn, eller er kald og nedvurderende av den grunn.
Jeg har ikke hevdet at alle som er skptisk til denne bloggeren har et negativt menneskesyn. Jeg har sagt at endel av innleggene i denne tråden viser lite medmenneskelighet og en ydmykhet overfor folk i vanskelige situasjoner - flere steder diskuteres det videre enn akkurat denne bloggeren.
Det er mulig jeg er farget av lignende tråder og reagerer for sterkt. Jeg er bare så lei av eplekjekkhet når det gjelder folk i vanskelige situasjoner, og det er ingenting man trenger å ta til seg om man tenker at det ikke gjelder en selv - de fleste av de flere hundre innleggene i denne tråden er helt greie innlegg.
Jeg beklager at jeg lot meg overmanne av følelser i for stor grad og tråkket på unødvendig mange og uskyldige tær.