Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-12, 21:15   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Kulhetsfaktoren har vi firt på for evigheter siden, gitt, her er det praktiske faktorer som teller. Må ikke være SUV nei, men må ha stort bagasjerom og 4WD. Og når det gjelder stasjonsvogner så vet jeg i grunn ikke.

Gammel 18-12-12, 21:18   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil? Trenger plass til tre barneseter bak

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Kulhetsfaktoren har vi firt på for evigheter siden, gitt, her er det praktiske faktorer som teller. Må ikke være SUV nei, men må ha stort bagasjerom og 4WD. Og når det gjelder stasjonsvogner så vet jeg i grunn ikke.

Jeg har sett folk ha tre seter sånn som du beskriver i nye Passater og Mondeoer, og de har jo store bagasjerom i tillegg. Jeg aner dog ikke om Mondeo kommer med firehjulstrekk, siden jeg egentlig ikke har peiling på bil i det hele tatt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.