|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?Beklager Floksa. Men dette faller på sin egen urimelighet. Noen er dumme og har lyst til å være sinte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?Tja. Vanskelig å si? Om man skal dementere noe kommer jo i utgangspunktet ut på hva man tror folk mener. Hvis man går ut i media og dementerer noe som ingen har hørt om (jeg hadde ikke hørt om det HI refererer til), så skaper man jo mer blest om dette. Hvis det derimot er noe som mange tror på bør man jo gå ut med et dementi (for sin egen del).
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 19-12-12 kl 16:35. Årsak: flisespikker forumet -> flisespikkerforumet |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?Floksa, jeg lover deg, de aller fleste av oss som arrangerte og var med på folkefesten mot rasisme på Grønland i helgen var humanister. (Markeringen som var en motreaksjon mot Norwegian defence league).
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 19-12-12 kl 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?
Jeg deltok mentalt
![]() |
![]() |
|
|