Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utedress til baby?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-12, 20:37   #21
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utedress til baby?

Vi liker godt reima tech. Har en blå i 74 til salgs som det er ønskelig. Den er nesten ikke brukt og ser ny ut.

Liker reima fordi den tåler vann og har pute i rumpen. Liker den med 2 glidelåser fordi den åpnes godt sånn at babyen kommer lett inni.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 15:45   #22
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vinglet voldsomt, men en runde i butikkene viste at det ikke fantes mye å få kjøpt i så små størrelser akkurat nå, og siden tanken var at den skulle pakkes inn, og brukes når snøen endelig måtte dukke opp, ble det regnbuedressen fra Kappahl i str. 74. Den er god og polstret, men litt stiv og tung, men jeg tenker at den greier seg til den tiltenkte bruken, og så får han heller få litt mer ordentlig dress når han begynner i barnehagen i høst.

Gammel 19-12-12, 21:30   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Den dressen holder helt sikkert til hans bruk, Nera.

Gammel 19-12-12, 21:34   #24
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den er nok mer enn god nok til behovet.

Rart at jeg skal ha så problemer med å selge en nesten ubrukt reimadress i str 74 til 1/4 del av prisen om utvalget der ute er så dårlig.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 21:35   #25
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

For det første fantes det ingenting i hans størrelse tilgjengelig i ReimaTec der jeg var innom, og jeg tenkte at det er greit om en såpass billig dress blir fravokst fort, så kan han heller få mer ordentlig dress etterhvert. Jeg er nok fortsatt litt farget av at jeg kjøpte dress til snuppa før fjorårssesongen, som ikke ble tatt i bruk før i høst, slik at vi ganske sikkert må jakte på vinterdress til henne i februar eller noe...

Gammel 19-12-12, 21:36   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nera: Kjøp på salg til henne nå i januar.

Gammel 19-12-12, 21:47   #27
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Den er nok mer enn god nok til behovet.

Rart at jeg skal ha så problemer med å selge en nesten ubrukt reimadress i str 74 til 1/4 del av prisen om utvalget der ute er så dårlig.

Jeg så den, Isolde, men for sent, for tanken var at han skulle få den innpakket til jul, og en pakke hadde neppe rukket fram i tide. Snuppa hadde den samme dressen som du selger, bare i lilla og i 80, og vi likte den veldig godt, så med litt flaks kan kanskje Mikro arve den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.