Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Må adventsstjernen være hvit?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 22:41   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må adventsstjernen være hvit?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Vanskelig å matche den med rødt.

Ugh, det tenkte jeg ikke på.
Tenkte mer at den ville passet inn siden vi har mørke brune møbler, lys sofa og har en veldig gammel arvesjenk som er i en sliten type "blå"farge

Gammel 20-12-12, 22:47   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ugh, det tenkte jeg ikke på.
Tenkte mer at den ville passet inn siden vi har mørke brune møbler, lys sofa og har en veldig gammel arvesjenk som er i en sliten type "blå"farge

Jeg har noe gammelt, jeg også. Mitt hjem er ikke akkurat et sånt hjem du ser i KKs julemagasin 2012! Jeg la inn bilder i den "Vis ditt julepyntete hjem" tråden. Jeg delte opp pynten i år, sånn at stuen ble mer hvitpyntet og vinduene helt pyntet med hvitt. Hvor fant du de nydelige adventstjernene?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 22:52   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Så bra da. Da er den vel godkjent da.
Mannen likte de aldeles ikke men denne gangen bryr jeg meg ikke om hva han mener, tror jeg..
Du skal få vite hvor jeg så de etter at jeg har ringt butikken i morgen og spurt på prisen og evt bedt de holde den av så jeg får sett skikkelig på den.

Gammel 20-12-12, 22:55   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så bra da. Da er den vel godkjent da.
Mannen likte de aldeles ikke men denne gangen bryr jeg meg ikke om hva han mener, tror jeg..

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 22:48   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt en i orange og rødt, men den sprakk i år, da fant jeg dessverre bare en hvit. Farger er fint, særlig om deg passer resten av fargene i rommet, synes jeg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.