|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Hva spiser du på julaften? | |||
Svineribbe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
100 | 50,25% |
Pinnekjøtt |
93 | 46,73% |
Lutefisk |
4 | 2,01% |
Kalkun |
12 | 6,03% |
Annet |
19 | 9,55% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Gjestene og familien min har spist ribbe- jeg er ikke glad i ribbe, og har spist vossakorv og komle istedenfor. Jeg er vant med lutefisk på julaften, men i familien jeg har giftet meg inn i, er ribbe-tradisjonen urokkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Pinnekjøtt! Og i de senere årene har det vært Dronning Maud-pudding til dessert.
![]() |
![]() |
#85 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Vi spiser alltid ribbe på julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Pinnekjøtt og nordmør! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?
Vi skal konvertere fra riskrem til Dronning Maud til neste år. Riskrem har vært min eneste hangup på matfronten i julen, men jeg begynner å bli voksen nok til å se at vi bør ha en dessert ungen min også liker. Så fra neste år drar vi inn en haugesundstradisjon i julefeiringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Vi spiser egentlig svineSTEK, med svor, rødkål og poteter. Men i år ble det pinnekjøtt pga noen endringer.. Godt med pinnekjøtt, men er veldig glad i den steken. får barndomsminner av den.
![]() |
#89 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Jeg er vokst opp med pinnekjøtt og mannen med ribbe. Så det har vi spist annethvert år.
![]() |
#90 |
awesom
|
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Saus og potet til nød en medisterkake. Resten av svigerfamilen spiser ribbe da. Hos farmor pleide vi å ha svinestek i tilegg til ribba, da spiste jeg det.
![]() |
#93 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Det står ribbe, medisterkaker og pølser på menyen. Jeg spiser ikke ribbe, men kan ta en liten pølsebit. Lurer på om jeg skal begynne å steke med meg et kalkunbryst, spise pølse er ikke festmat for meg.
![]() |
#94 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?Jeg blir faktisk like skuffa hver jul jeg må spise ribbe. Det er bare en vanlig søndagsmiddag for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva spiser du på julaften?I dag blir det julaften her i huset, vi skal ha pinnekjøtt og dronning Maudpudding i dag siden vi ikke fikk det på julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|