|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Hjelp ang playbutikkDatteren min har fått mobil med kontantkort. Hun ønsket seg spill på mobilen. Jeg gikk for første gang inn på playbutikk og skulle bestille spill på hennes mobil. Jeg trodde det var slik at de da trakk pengene fra kontantkortet. Det viser seg at jeg må legge inn visakortnr noe jeg ikke ønsker |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkDu må nok kjøpe på visa
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkHjå meg går det automagisk. Så dersom eg skal kjøpe ein app så blir pengane trekt frå mitt kort uten at eg må skriva inn noko. Så hjå meg eg google kontoen min og kortet mitt knyt saman.
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hjelp ang playbutikk
Men hvis man installerer spill på barn sin mobil, så vil man jo ikke at de skal ha fri tilgang til ens visakonto. Så hva gjør man da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkJo. Det er knyttet opp mot en konto. Du må velge passord, og så velge på telefonen at den skal be om passord hver gang.
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkVet mange bruker visa gaverkort. De man kjøper i banker eller på narvesen osv. Disse kan brukes på netthandel. Har ikke sett noe eget android gavekort enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
Jeg gikk inn og slettet kontooplysningene, men jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det.
![]() |
#9 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Nummeret ditt blir lagret, ja. Ville styrt langt unna å legge det igjen på hennes mobil. Tenk om hun mister telefonen?
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkMen det skal gå an å slette det. Jeg har gjort det, men når jeg ikke husker hvordan jeg gjorde det, så er jeg jo lite til hjelp.
![]() |
#12 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkDu kan legge kode på Play, slik at alle nedlastninger må går via deg. Gå på innstillinger på Play.
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkPlay kjenner jeg ikke, men jeg opprettet 10-åringens Apple-konto slik at jeg la inn Visa-kortet for å få opprettet kontoen, og deretter gikk jeg inn og slettet kortet før jeg ga henne tilgang til kontoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkMin 10-åring får kun gavekort. Men det er iTunes da. 7-åringen deler konto med meg og har ikke koden til iTunes selv. Playbutikk har jeg jo ikke peiling på, så jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg svarer.
![]() |
#15 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkDet finnes jo drøssevis av gratis spill da. Må hun ha et som koster penger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp ang playbutikkMå man ikke legge til et kredittkort for å i det hele tatt få lastet ned noe da?
![]() |
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() |
|
|