|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Overgang til kun å se nett-tv?Jeg har pr i dag 1 stk tv med Riks-Tv abbonement og antenne på veggen ute (ikke parabol). Jeg betaler selvsagt også NRK-lisens. Tilsammen har jeg vel ca 5.500 kr i årlige tv-utgifter, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overgang til kun å se nett-tv?Jeg vet ikke annet enn at jeg er rimelig sikker på at du må betale NRK-lisensen åkke som.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overgang til kun å se nett-tv?Du kan unngå å betale lisens viss du ikke har ny tv. (regner med et var smart tv de tenkte på) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overgang til kun å se nett-tv?Hvis du har RiksTV-mottaker i TV-en, må denne fjernes/plomberes for at du skal unngå lisens.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overgang til kun å se nett-tv?Når det gjelder dette med "Smart TV" vil jeg si at det er noe begrenset. Her blir man avhengig av at tv-produsenten ofte tilrettelegger støtte for en tjeneste. Med en pc tilkoblet får du støtte for alle tjenestene - Viasat Play, Netflix, HBO, YouTube, Spotify, Wimp og hva den enn måtte være. Og det fungerer fra dag én ettersom slike tjenester gjerne først blir tilgjengelig på en slik plattform.
![]() |
|
|