Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan har dere mottatt avslag på bhgplass?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 17:12   #1
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Sv: Hvordan har dere mottatt avslag på bhgplass?

Nå må jeg bare få fortelle dere hva som har hendt !
Jeg tok kontakt med kommunen i dag og ytret min frustrasjon og irritasjon over manglende informasjon om inntaksprosessen til bhg. Det hadde de aldri tenkt over sa de, og heller aldri hørt noe misnøye fra noen andre foreldre heller. Forslagene mine var såpass bra at jeg til slutt fikk snakke med den ansvarlige i kommunen for barnehagene, og hun var bare kjempepositiv til ideene mine og var fullstendig enig i at vi ikke burde ha det sånn! Ved neste års barnehageinntak blir det i min kommune MYE bedre informasjon til alle, også til de som ikke får bhgplass ved første inntak!!!

Hurra!

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:29   #2
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan har dere mottatt avslag på bhgplass?

Opprinnelig lagt inn av cecix, her.

Nå må jeg bare få fortelle dere hva som har hendt !
Jeg tok kontakt med kommunen i dag og ytret min frustrasjon og irritasjon over manglende informasjon om inntaksprosessen til bhg. Det hadde de aldri tenkt over sa de, og heller aldri hørt noe misnøye fra noen andre foreldre heller. Forslagene mine var såpass bra at jeg til slutt fikk snakke med den ansvarlige i kommunen for barnehagene, og hun var bare kjempepositiv til ideene mine og var fullstendig enig i at vi ikke burde ha det sånn! Ved neste års barnehageinntak blir det i min kommune MYE bedre informasjon til alle, også til de som ikke får bhgplass ved første inntak!!!

Hurra!

Så bra at det nytter å si fra!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.