|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Snuppa fikk utstyr til scrapbooking i julegave, og det viser seg at hun stortrives med å holde på med dette. Nå har hun bursdag om en mnd og jeg tenkte at hun kunne få mere greier av småbrødrene i gave da, og tenkte å finne en forhandler på nettet. Jeg regner med at man kan få svært mye mere for pengene der, enn om man prøver seg på Panduro eller liknende.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Må du handle på nett? Bikuben på Strømmen er alle scrapbook og kortlageres himmelrike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Ellers har faktisk både Nille, Søstrene Grene og Europris en god del billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Og Staples.
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?
De har nettside også.
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Bikuben på Strømmen er desidert størst. Ellers har du Scrappemagasinet, http://www.scrapmagasinet.no, ligger i krysset på Strømmen, i Bikubens gamle lokaler. Hobbyhuset på Vestby har også en del. På Ebay finner du veldig mye.
![]() |
#7 |
Carve canem
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?
Grunnen til at jeg vil handle på nett er mye fordi disse "spesialbutikkene" rundt omkring i grunnen er temmelig dyre.
Ah, da skal jeg sjekke om jeg finner noe brukt også.
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Ah, forbaska at du ikke bor her i Rogaland. Vi har Kontant Engros her som har mye i scrapping, og de er rimeligere enn spesialbutikkene.
Tvillinggutter 2010 Sist redigert av Taien : 28-12-12 kl 09:26. Årsak: la til noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Carve canem
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Takk for det, Tajen. Jeg ser de er forhandler for Panduro, så da har de jo sikkert en del av de tingene som finnes der. Nå tror jeg at jeg har fått tak i en del, så da er jeg muligens i boks, men takk for tilbudet.
![]() |
![]() |
#10 |
Snikende Ullteppe
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Det er romjulssalg på Panduro nå og der kan du gjøre en del kupp.
![]() |
#11 |
Snikende Ullteppe
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Scrapomania har ofte salg.
![]() |
#13 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvilken forhandler av scrapbooking-stæsj?Hvis du går inn på www.scrapping.no så har de ett eget forum. Der er det mange som selger mye bra nytt/brukt scrappingutstyr. Jeg har selv registrert meg på det forumet. Der får man utrolig mange ideer til å lage kort og LO`er. Utrolig mange kjekke folk der er det også. Det er egen kjøp og salgstråd der, og der selger folk skikkelig utstyr til en rimelig pæng. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|