|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags blomster ville du ha gitt bort nå?Hvis man pynter så mye at man ikke klarer å verdsette en ekstra blomsterkvast noen har kjøpt for omtanke, bør man seriøst vurdere å pynte litt mindre.
![]() |
![]() |
#26 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags blomster ville du ha gitt bort nå?Om en uke setter jeg stor pris på hvite ranukler eller tulipaner. Frem til den tid har jeg blomster på de to bordene og den eneste vinduskarmen jeg har. Ikke særlig overpyntet, med andre ord. Bare få steder å pynte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags blomster ville du ha gitt bort nå?Jeg hadde blitt veldig glad for en julerose. Jeg synes de er vakre, og de varer lenge. Mange har jeg også plantet ut og får flott blomstring på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva slags blomster ville du ha gitt bort nå?Hey, jeg går inn i tråden, og ingen har sagt julerose, og når jeg poster, så hadde plutselig flere sagt det.
![]() |
#31 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags blomster ville du ha gitt bort nå?Til nyttårsaften passer det med avskårne hvite blomster, synes jeg. En litt løs og litt "tilfeldig" sammensatt bukett med utgangspunkt i f.eks Calla eller orkideer eller roser eller hvite Amaryllis eller blanding eller hva du enn liker. Med litt lysegrønt til og med sølvpynt blir det en klassisk og pen nyttårsbukett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|