Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du eller kjører du motorsykkel?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 22:16   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du eller kjører du motorsykkel?

Jeg har hatt lappen på sykkel i 5-6 år, og kjørte mye de første årene. De siste årene har det vært heller dårlig...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:59   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har hatt lappen på sykkel i 5-6 år, og kjørte mye de første årene. De siste årene har det vært heller dårlig...

Har du tenkt å kjøre mer etterhvert?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:03   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har du tenkt å kjøre mer etterhvert?

Tja, ikke godt å si. Jeg er blitt litt mer pysete med åra, så jeg merker jeg reserverer meg veldig når jeg kjører. Og det er jo ikke bra.

Men nå har vi kun en enduro/super motard sykkel, så blir det noe kjøring neste år blir det mest i skog og mark og på bane. Det har jeg egentlig lyst til å gjøre mer av.

Du da?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:21   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høres spennende ut. Vi har lurt litt på å gå over til en Africa Twin eller lignende, ikke for å kjøre i skogen, men på grunn av høydeforskjell på meg og gubben. Han er vel ca 20 cm høyere enn meg, og min sykkel blir for lav for han. Heldigvis er jeg lang i beina, så jeg kan kjøre det meste.
Han solgte sin sykkel, siden vi skal bygge hus.

Er nok ganske rusten selv, men det går seg til med en rolig start og respekt for at man ikke er like vant som man engang var.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.