Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vesker - hvilken er finest?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken veske er finest?
Ecco - sort 3 6,67%
Ecco - lysbrun 0 0%
Nova - sort 9 20,00%
Nova - lysbrun 28 62,22%
Ingen 7 15,56%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 45. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-12, 13:54   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vesker - hvilken er finest?

Nei, en trenger absolutt ikke ha samme farge på veske og sko. Så jeg ser at den lysebrune kan være fin i mange garderober. Jeg er bare sånn at jeg ikke klarer å ha for mange farger på meg på en gang. Jeg syns det kan være fint på andre med mer variasjon, men for meg føles det rotete og jeg blir utilpass. Så jeg følger vanligvis en nokså streng fargepalett på hva slags klær, sko og vesker som brukes på en gang. En sånn lysebrun veske ville derfor blitt et fremmedelement, siden jeg ikke har noe annet i den fargen. Pluss at jeg (som veldig mange andre) har hatt lysebrun veske på tidlig åttitall og derfor får litt feil assosiasjoner. Men den er fin.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 13:58   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, en trenger absolutt ikke ha samme farge på veske og sko. Så jeg ser at den lysebrune kan være fin i mange garderober. Jeg er bare sånn at jeg ikke klarer å ha for mange farger på meg på en gang. Jeg syns det kan være fint på andre med mer variasjon, men for meg føles det rotete og jeg blir utilpass. Så jeg følger vanligvis en nokså streng fargepalett på hva slags klær, sko og vesker som brukes på en gang. En sånn lysebrun veske ville derfor blitt et fremmedelement, siden jeg ikke har noe annet i den fargen. Pluss at jeg (som veldig mange andre) har hatt lysebrun veske på tidlig åttitall og derfor får litt feil assosiasjoner. Men den er fin.

jeg har ikke mye lysbrunt jeg heller, vel omtreng ingenting når jeg tenker meg om. Men jeg tror jeg har ting den kan matches med lell..tror jeg :grubler:

Gammel 31-12-12, 14:00   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er jo fin sammen med veldig mye. Det er bare meg som har et slags lite kleshandicap.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 14:24   #24
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

OK, jeg MÅ ha den lysebrune der. :lettpåvirkelig: Men kan jeg trygt kjøpe fra den nettbutikken det linkes til? Skeptikeren i meg liker ikke den liberale bruken av mellomrom og utropstegn i produktbeskrivelsene.

Sist redigert av Hot Lips : 31-12-12 kl 14:48.
Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 14:52   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Nova lysebrun, og er så fornøyd! Men har lyst på en lignende i svart også.
Så nå jakter jeg litt på en svart skinnveske, men tror ikke jeg har lyst på en helt lik.

Det dumme da, er at det har farget av litt fra dongeribuksa mi over på veska, når jeg har brukt den. Og jeg vet ikke om det går an å få bort?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 14:56   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte den på BAG i Trondheim forresten. Så det kan være flere butikker i den kjeden som har den.

Gammel 31-12-12, 22:02   #27
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

OK, jeg MÅ ha den lysebrune der. :lettpåvirkelig: Men kan jeg trygt kjøpe fra den nettbutikken det linkes til? Skeptikeren i meg liker ikke den liberale bruken av mellomrom og utropstegn i produktbeskrivelsene.

Jeg opplevde handelen som uproblematisk. Veska kom etter to dager, midt i verste julerushet! Jeg valgte å bestille der fordi det var der den var billigst.

Gammel 31-12-12, 22:06   #28
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det dumme da, er at det har farget av litt fra dongeribuksa mi over på veska, når jeg har brukt den. Og jeg vet ikke om det går an å få bort?

Det kan være flere produkter som kan fjerne farge fra buksa, men jeg ville forsøkt med enten Effektiv skinnvask eller Effekt lærbalsam.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 22:06   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Det kan være flere produkter som kan fjerne farge fra buksa, men jeg ville forsøkt med enten Effektiv skinnvask eller Effekt lærbalsam.

Kjøpes hvor?

Gammel 31-12-12, 22:07   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Den Novaveska er veldig fin i størrelsen også synes jeg. Rommer litt liksom, men «ruver» ikke.

Gammel 31-12-12, 22:27   #31
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kjøpes hvor?

Jeg holder nå (etter å renset min egen veske i cognacfarget skinn, puh), en knapp på Effekt. Det får du kjøpt hos bla annet Euroskobutikkene. Da får du i tillegg impregnert veska.

Gammel 31-12-12, 23:15   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Takk! Da skal jeg teste det.

Gammel 01-01-13, 09:18   #33
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg holder nå (etter å renset min egen veske i cognacfarget skinn, puh), en knapp på Effekt. Det får du kjøpt hos bla annet Euroskobutikkene. Da får du i tillegg impregnert veska.

imprignert? med effekt?

Gammel 01-01-13, 12:55   #34
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

imprignert? med effekt?

Jepp. Jo mer man smører skinnet jo mer vannavvisende blir det.

Gammel 01-01-13, 21:58   #35
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Jepp. Jo mer man smører skinnet jo mer vannavvisende blir det.

Ja, selvsagt med lærbalsamen, jeg tenkte på lærvasken

Gammel 01-01-13, 22:33   #36
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ja, selvsagt med lærbalsamen, jeg tenkte på lærvasken

Nei nei, ingen impregneringseffekt av Effektiv skinnvask nei. Skinnet blir i tillegg veldig mykt og godt ved bruk av Effekt sammenlignet med når man bruker skinnvasken.

Gammel 03-01-13, 17:17   #37
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Vesken bestilt, og fått. Knallfin veske!! Men fargen ble ikke riktig til meg..
Så se markedsplassen....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.