|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hva gjør du med gamle julekort? | |||
| Julekortene blir kastet når jula ryddes bort |
|
42 | 24,42% |
| Man kaster da ikke julekort, de tar man vare på! |
|
41 | 23,84% |
| Jeg tar vare på de med bilder på |
|
55 | 31,98% |
| Jeg tar vare på kortene fra de jeg setter mest pris på |
|
6 | 3,49% |
| De blir kastet etter et visst antall år |
|
26 | 15,12% |
| Annet |
|
2 | 1,16% |
| Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?
Samme som jeg. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg har tatt vare på dem i julepyntesken, men i år kastet jeg de fra tidligere år. De er veldig koselige å få, men jeg har ikke behov for å ha dem for alltid. Oversikt over hvem som skal ha julekort har jeg i Excel, må bare huske å oppdatere hvis vi får fra noen vi ikke sendte til sjøl. I år hadde jeg tenkt å kaste dem, men de skal få henge litt til først.
|
|
|
|
#43 |
|
maler
|
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg har begynt å kaste. Det blir for mye å ta vare på, og jeg er ikke interessert nok i å ta vare på bilder av andres barn over tid. Jeg bruker å ta vare på bilder en stund, ca til det blir oppdatert med nytt bilde.
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg har etterhvert bestemt meg for å arkivere mye mindre, det blir så utrolig mye som skal samles på og lagres i huset. Gamle julekort har jeg rett og slett ikke kapasitet til lenger. Jeg syns det er veldig hyggelig å få, de henger oppe i julen, og blir ofte liggende en stund før jeg har hjerte til å kaste dem. Men for å få et ryddigere liv burde jeg kanskje kaste når julen ryddes ut. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Her blir alle julekortene satt inn i egne album etter hver jul. Hvor mange år jeg kommer til å ta vare på de aner jeg ikke, men synes det er morsomt å se tilbake på hvor små barna var før eller lese julekort/-brev fra folk jeg gjerne ikke treffer så ofte. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?De med bilder går i et eget julekortalbum. Får meg ikke til å kaste bilder uten videre.
|
|
|
#49 |
|
Stabilt ustabil...
|
|
|
|
#51 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg gir til de samme hvert år uavhengig av hvem som gir, men |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg har boken Julens minnebok (http://going.no/art-8.asp?id=13&iPageID=74), og der limer jeg inne julekortene hvert år. Tok den i bruk i 2005 mener jeg, så de kortene før der kan være kastet nå, men ble ikke kastet for mange år etter iallefall.
|
|
|
#53 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg kaster. Og ikke sender jeg julekort heller, så jeg trenger ikke noen liste over hvem jeg har fått av. :skamløs:
|
|
|
#54 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg vet ikke hvor mine egne ultralydbilder er engang. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg tar vare på ALT, så selvsagt julekort og julebrev også...
|
|
|
#57 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Her henger julekortene tett i tett på sikringsskapet i gangen helt til påske, eller sommeren. Så blir de tatt ned og lagt i en eske. Der ligger de og slenger litt hulter til bulter, men planen er å ta de fram og henge de opp i fremtidige juler, når barna til vennene våre vokser seg store og vi slutter å få julekort. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tåler regn
|
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg har julekort i en julenisse med lommer (vanskelig å forklare). De er i den hele julen. Pakker dem ned med all julepynten. Når jeg tar den opp neste år, så kaster jeg alle kortene, for å lage plass til nye. De eneste jeg tar vare på er julekort som folk har scrappet og virkelig lagt sin sjel i. De henger jeg gjerne på juletreeet. De klarer jeg ikke å kaste. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Ja, jeg kaster julekort, alle. Men som regel ønsker eldste å ha dem på rommet sitt en stund, de med bilde av de hun kjenner, og jeg synes det er greit nok. Men de blir til slutt kastet derfra.
|
|
|
#60 |
|
Tittel og tittel....
|
Sånn ca sånn, men jeg sletter mail av og til.
|
|
![]() |
|
|