Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Apropos kulturarv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-13, 12:16   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos kulturarv

Jepp, Rotevatn skriver rimelig bra, iallfall bedre enn de tre foregående forfatterene. At han i hovedsak definerer norsk kultur som flatfyll og posemat, får stå for hans regning, for meg er det også en del andre ting.
Jeg savner egentlig at begge parter er mer konkrete. Hvis Tybring Gjedde er redd for at den norske kulturen (som han gjerne selv bør definere hva er, ikke bare be kulturministeren gjøre det) skal forsvinne, så bør han si det rett ut. Hvis kulturmininsteren ikke mener at det er noe som er en særpreget norsk, at hun ikke er redd for at dette (hva det nå er) skal bli fortrengt, eller at hun ikke ser på det som kulturministerens oppgave å ha meninger om denne typen kultur, ja så bør hun i større grad få fram dette synspunktet i stedet for å gå inn på uvesentlige detaljer om hvilke språk ordene i T.Gjeddes innlegg stammer fra. Det eneste gode poenget hun hadde i sitt første innlegg, var å peke på FRPs kulturopolitikk, ellers var det meste nedlatende svada og jeg nekter hengi meg til nesegrus beundring sammen med resten av FP akkurat her.
Jeg er ingen tilhenger av Gjedde og gjengen, for all del, men det betyr ikke at jeg ikke også kan være kritisk til hvordan den "andre siden" (som jeg oftest er enig med) formulerer seg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.