|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeBle litt påvirket her, ser de har litt mer nøytrale med hvite tegninger på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeGlassene har jo mer forsiktige tegninger. Og de rektangulære fatene er "roligere" og penere enn de runde med tegninger over hele.
![]() |
#88 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noe
Ja, sant? Skal vi først ha en bønsj med like fat og skåler og kopper så må det i hvertfall være noe som gjør meg glad. Og som ikke er pent, for da føler jeg at alt bare er skuespill. Og som gjør svigermor litt oppgitt.
![]() |
#89 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeVelkommen som samler! Herlig servise, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeSiden jeg ikke aner forskjellen på en vanlig skål og en dessertskål, så vil jeg si ja.
![]() |
#93 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeDe skal ha skåler/boller i forskjellige størrelser, så da er sikkert noen av dem ment for dessert.
![]() |
#96 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeSå flott at du fant noe som passet. Og bare et tips, for de som er medlemmer i OBOS så er det 20% på Kitch'n bestandig!
![]() |
#97 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeJeg hadde ikke hørt om Poul Pava før jeg fikk kakefatet til jul av en svigerinne. Det er ikke helt min stil, men jeg tror jeg liker det likevel.
![]() |
#98 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeHvilken av de to rektangulære fatene regnes som middagstr tror du? De på 30,5 x 18 eller de på 25,5 x 15? eller er den mellomste str lunchstr? Er 20,5 x11 frokost og lunch, eller er det for lite for ett par skiver/ett par knekkebrød?
![]() |
#99 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noeKakefatet der ønsket jeg meg til jul! Det endte ikke opp under treet mitt, men jeg kan jo ha bedre lykke til morsdagen, eller bursdagen, eller..
![]() |
#100 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Svigerfamilien vil at vi skal samle på noe6 fat i hver str samt skåler og vannkaraffel bestilt på kitchn sin nettbutikk, de har 25 % ut dagen på denne serien, samt gratis frakt om en handler for over 1000
![]() |
|
|