|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hyacinths hundetrådJeg synes man skal holde hundene borte fra barnehager. Alle hundeeiere påstår jo at det ikke er deres hund som bæsjer, eller at de alltid plukker opp etter sin hund. Merkelig nok, så vet jeg de må ut og sjekke uteområdet for hundebæsj før barna går ut, i en barnehage her i omegn. Selv om de nå har satt opp skilt med "Forbudt for hunder":
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyacinths hundetrådVi har vært i sånn hundepark i dag. Ved Vannassen. Der fikk hun treffe andre hunder. Sikkert viktig for henne. Hun piper hvis noen er veldig pågående, men er også veldig nysgjerrig selv. Hun liker godt de rolige hundene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hyacinths hundetråd
Jeg påtar meg ikke noe ansvar for andre, og så lenge det ikke er forbudt her ser jeg ikke problemet med det. Vi går på gangstien her også (barnas skolevei) og veldig mange plukker ikke opp bæsj nei, men det kan jeg gjøre lite med. Det irriterer meg like mye som alle andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|