Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Le Creuset-gryte, trenger hjelp

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 00:33   #21
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Le Creuset-gryte, trenger hjelp

Jeg tror Le Cruset kommer med 10 års garanti, og jeg har hørt folk si de varer i evigheter og kan gå i arv i generasjoner. Her ser det ikke ut til å være tilfelle. Min er et par år, ganske mye brukt og bærer spor av det. Det er ikke ille og den ser bra ut inni, men jeg lurer på om den takler stort mer enn 5-6 år? Jeg har vanlig støpejern som ser ut til å vare livet ut og trenger i høyden en oppskuring og innsteking på nytt hvert 10 år. Det eneste med dem er at de ikke takler retter med tomat som kjøttboller i tomatsauser og bolognese veldig ofte. De er veldig god å lage mat i, jeg kommer til å ha en ny når den er utslitt.

Sist redigert av arrow : 09-01-13 kl 00:39.
arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 08:24   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal være livstidsgaranti på min gryte, ihvertfall.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 14:07   #23
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det skal være livstidsgaranti på min gryte, ihvertfall.

Ja, på støpejernet i hvert fall, emaljen er noe annet. Uansett, det er gode gryter og jeg ville ikke unvært dem.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.