Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Jeg hadde ikke grønne fingre

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 10:39   #31
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg hadde ikke grønne fingre

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ja og det blir sikkert kjempefint. I en annen hage ville jeg kanskje gjort det samme. Huset vårt er hvitt, og her synes de fargevalgene jeg har gjort passer best. Dog har jeg begynt å fantasere om å bygge funkishus.

Eg har eit såkalla funkishus. Dvs. det er moderne - med kvit mur med enkelte detaljar i mørkbeisa treverk. Har nokre trestolpar som støtter opp ein langsgåande veranda - dei er beisa svarte. Og eg har ein stor, grå natursteinsmur under forlengelsen av verandaen. Men eg likar engelsk hage fordé! Alt tilseier at eg burde plante bambus og anlegge japansk hage, men det vil eg altså ikkje ha. Det må da gå an å ha frodig, bittelitt romantisk hage, sjølv om ein har eit moderne hus? Eg er veldig glad i klematis (eitpar plantesorter hugsar eg da navnet på ) og trur at det kan bli fint om dei får vokse opp etter stolpar og natursteinsmur. Må berre få litt jord.... 1,5 meter matjordslag kan eg berre gløyme....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.