Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Meny-tips

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 15:53   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Meny-tips

Jeg skal ha en venninne på 3-retters middag med vin på fredag.
Hun er glad i god mat, men samtidig opptatt av sunn mat. Hun er veldig glad i fisk, men jeg er ikke veldig avansert fiskekokk.

Noen som har tips til hva jeg kan servere? Gjerne med forslag til vin.

Gammel 09-01-13, 17:19   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Meny-tips

Ovnsstekt salmalaks (i folie) er jo fryktelig enkelt og veldig godt. Jeg pleier å finhakke rød paprika, purreløk og gulrøtter og ha nederst og så legge hele fiskestykket oppå. Krydrer med salt og pepper. Av og til har jeg flytende honning over fisken.

Veldig godt å skjære amadinepoteter i båter og steke i ovnen, risler litt olje over og drysser havsalt over.

Da blir det minimalt med kokkelering mens du har besøk også siden det bare er jobben i forkant som tar tid.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.