|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: I lys av Marte Krogh: | |||
| Jeg har hjelp fra familie, venner osv |
|
55 | 27,64% |
| Jeg har kommunal innvilget hjelp |
|
5 | 2,51% |
| Jeg har «frynsegode-hjelp» via jobb |
|
0 | 0% |
| Jeg har PT |
|
13 | 6,53% |
| Jeg har vaskehjelp |
|
57 | 28,64% |
| Jeg har au pair |
|
3 | 1,51% |
| Jeg har ingen av delene |
|
76 | 38,19% |
| Jeg foretrekker å klare meg selv/oss selv |
|
28 | 14,07% |
| Jeg synes det er deilig luksus med hjelp i hverdagen |
|
30 | 15,08% |
| Jeg har hjelp i hverdagen, men trenger det egentlig ikke |
|
7 | 3,52% |
| Jeg synes det hadde vert deilig luksus med mer hjelp i hverdagen |
|
62 | 31,16% |
| Jeg har ikke mulighet, men ville gjerne hatt mer tid til egenpleie i hverdagen, som tid til trening |
|
29 | 14,57% |
| Jeg trives med livet mitt som det er |
|
48 | 24,12% |
| Jeg trives med livet mitt som det er, men kunne gjerne byttet med Marte likevel |
|
8 | 4,02% |
| Jeg trives med livet mitt som det er, og ville aldri byttet med Marte |
|
49 | 24,62% |
| Jeg trives ikke med livet mitt som det er, og mer hjelp i hverdagen hadde vert avlastende |
|
20 | 10,05% |
| Jeg er Marte Krogh |
|
8 | 4,02% |
| Jeg er venninnen til Marte Krogh |
|
3 | 1,51% |
| Dustepoll |
|
4 | 2,01% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
maler
|
Sv: vel... i lys av Marte KroghIngen hjelp utenom litt besteforeldrebarnevakt og besteforeldretaxihjelp når det kniper logistikkpolitisk. Og vi jobber fullt og trener, men vi sliter litt med å få nok tid til det siste ja. Mannen greier tre ganger nå, jeg sliter litt med å få til mer enn 2.
|
|
|
#24 |
|
Klar
|
Sv: vel... i lys av Marte KroghIkke noen hjelp, nei. Jeg skulle gjerne hatt vaskehjelp, men mannen er skeptisk til å slippe ukjente inn i leiligheten. Og strengt tatt klarer vi vel å vaske 63 kvadrat selv. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: vel... i lys av Marte KroghHadde ingen hjelp da vi hadde hjemmeboende barn, men opplevde egentlig ikke noe reellt behov for det heller. Og det var faktisk ikke noe problem å få tid til seg selv, om det nå gjaldt regelmessig trening, hytteturer eller andre ting. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: vel... i lys av Marte KroghIngen hjelp, men både vaskehjelp og pt står på ønskelista.
|
|
|
#28 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: vel... i lys av Marte KroghJeg kjøper PT og har ikke vaskehjelp, men det står på b-prioriteringslisten
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: vel... i lys av Marte KroghIngen hjelp, men hender snille besteforeldre kjører vestover og passer når det virkelig kniper.
|
|
|
#30 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: vel... i lys av Marte KroghHar akkurat skaffet oss vaskehjelp (årets lønnsforhyelse gikk 100 % til dette), betaler andre for å vaske bil og bytte dekk (de er store, så vi kunne ikke byttet de selv uansett), besteforeldre hjelper oss ca en gang i uken.
|
|
|
#31 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: vel... i lys av Marte KroghIngen hjelp i det daglige. Vi har mulighet til barnevakt om vi trenger det. Og jeg betaler meg ut av alt som har med bil å gjøre. Jeg har heldigvis et hyggelig bilverksted ikke så langt borte. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: vel... i lys av Marte KroghIngen betalt hjelp. Men vi har besteforeldre og oldefar rundt oss i nabolaget som hjelper med barnepass og henting og levering i barnehagen om vi spør. Svigermor stiller opp som barnevakt når det skulle være også, men hun bor lenger vekke. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: vel... i lys av Marte KroghPr i dag har vi ingen betalt hjelp nei. Men vi skal nok tilbake til vaskehjelp etterhvert.
|
|
|
#34 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: vel... i lys av Marte KroghJa, og jeg vet at vi er fantastisk heldige som har mulighet til det (både økonomi og plass).
|
|
|
#35 |
|
geskjeftig
|
Sv: Vel ... i lys av Marte KroghVi har sporadisk barnevakt uten overnatting, et par ganger i halvåret maks, mer hvis vi er på ferie hos svigers, også har vi en traktormann som måker snø.
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vel ... i lys av Marte KroghMine foreldre stiller opp som barnevakt, men de bor halvannen time unna så det blir hvis jeg har behov for en hel dag/helg når det er noe helt spesielt.
|
|
|
#37 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Vel ... i lys av Marte KroghHjelpsomme besteforeldre på begge sider, ellers ingen hjelp. Så langt, for jeg er ikke fremmed for tanken. |
|
|
|
![]() |
|
|