|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Færre flyreiser i 2013?
Absolutt. Jeg ser det er flere kollegaer som nå bruker skype o.l. heller enn å reise av miljøgrunner. Jeg har droppet to reiser (til Sør-Afrika og Spania) i jobbsammenheng fordi jeg mente faglig/arbeidsmessig, økonomisk og miljømessig det var helt tullete at jeg skulle reise.
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre flyreiser i 2013?Jeg flyr kanskje en gang i året privat og en gang med jobben, tur retur. Det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Jeg antar jeg kommer til å fortsette omtrent der.
Vi har også kuttet mye fly og erstattet av videokonferanser. Det sparer, tid, penger og miljø.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Færre flyreiser i 2013?
Det gjør det absolutt, men jeg er ikke i posisjon til å bestemme om møtene mine er i Trondheim eller Oslo, jeg må liksom bare delta. Vi bruker mye telefonmøter i prosjektet jeg jobber mest med nå da, så da drar ingen av oss med fly. Det er veldig greit.
![]() |
|
|