Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brasiliansk voks?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-13, 23:49   #21
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brasiliansk voks?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Det er ikke godt, men man overlever- det som IKKE er til å leve med er den intenst jævlige og langvarige kløen når det vokser ut. Og det at det ikke bare er, men også ser ut som ei ribba høne mens hårene bryter igjennom. Jeg heldte på antibac fordi det føltes bedre at det svei et par minuter en den =))(&/%€"#€%&/()kløen aldri aldri aaaaldri mer!

Aldri opplevd. Da jeg barberte derimot....da klødde jeg som besatt da det grodde ut igjen og stakk og var jævlig. Nå som jeg vokser så er hårene helt babymyke når de vokser ut igjen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 23:51   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres bare så sykt vondt ut å vokse seg i underlivet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 00:56   #23
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenker at de som synes dette er pinlig har aldri vært ufrivillig barnløs.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 07:45   #24
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg tenker at de som synes dette er pinlig har aldri vært ufrivillig barnløs.

Å jo da, enkelte av dem kan ha vært det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 11:55   #25
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Jeg har gjort det, og kan med hånda på hjertet si at det er det vondeste jeg noensinne har opplevd. Når det er sagt så var det verdt smerten, jeg var glatt og myk i fire uker og da det vokste ut tok det lang tid, og det var mer dunete enn stikkete. Har fått tips om å smøre på ibuxgelé 30 min før, men er litt skeptisk til å bruke det der nede. Evt kan man ta et par ibux også, og det er smart å ikke gjøre det rett før mensen, da er man mer sensitiv for smerte. Leggene var like vondt syns jeg, og de ble ikke like bra dessverre. Betalte vel en plass mellom 1000-1500 for begge deler, husker ikke helt- det er dyrere første gangen, hvis en går regelmessig og gjør det settes prisen ned noe.

Jeg kommer til å gjøre det igjen tror jeg, må bare psyke meg opp litt først. Det var ikke flaut i det hele tatt, jeg hadde bare en litt usympatisk dame som gjorde det på meg, og følte meg litt teit fordi hun var så sur. Men hun gjorde en bra jobb med det brasilianske. Jeg kunne velge å beholde en stripe (gjorde det) eller ta bort alt.

For å unngå nupper fikk jeg tips om en bra skrubb, MD Formulations sin, som kan brukes over hele kroppen. De første dagene skulle jeg ikke skrubbe, men etterhver bruke den jevnlig. Det funka fint, den er fantastisk god og mild, anbefales. Hadde aldri kommet på å bruke en skrubb på det området, men det var en bra ting.

En annen ting litt på sida som er digg å gjøre, og ikke vondt, er å vokse øyenbryn og få dem og vippene farget- føler meg mye freshere når jeg gidder å gå og få det gjort, det blir fint og jeg ser mer våken ut hvis jeg ikke gidder å ta på maskara og nappe/farge selv. Har vurdert å sette på sånne falske punktvipper (ikke sånne lange karnevalsgreier, men naturlige) også, bare for å slippe maskaraen-noen som har prøvd det?

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.