|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Spinoff-spinoff] Hva er dine guilty pleasure-/gjengangerbøker?Det er ikke mange bøker jeg leser om igjen, men jeg har noen faste som jeg stadig tar opp igjen. Sagaen om Isfolket har jeg nok lest ti ganger. Hamsuns Markens Grøde minst like mange ganger. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Prematurmamma
|
Sv: [Spinoff-spinoff] Hva er dine guilty pleasure-/gjengangerbøker?Innhaugfolket, alle bøkene, og alle bøkene om Sookie Stackhouse. Omatt og omatt.
|
|
|
|
#83 |
|
Borte
|
Sv: [Spinoff-spinoff] Hva er dine guilty pleasure-/gjengangerbøker?
Gådd. Nå har jeg tenkt og tenkt og tenkt over hva det var jeg blandet med her. Janne, min venn var ikke serie, det var bok. Den jeg tenkte på er Dårfinkar og Dønickar/ Jeg tar sjansen av Ulf Stark som jeg leste igjen og igjen og så flere ganger på TV.
|
|
|
#84 |
|
Fortynnet
|
Sv: [Spinoff-spinoff] Hva er dine guilty pleasure-/gjengangerbøker?Nå kom jeg på noen til som jeg har lest mange ganger: Sangen om St.Croix-trilogien til Gerd Brantenberg. Den første leste jeg da den var ny, da jeg var fjorten. Ser litt ut til at bøker jeg har lest som veldig ung har en tendens til å bli gjengangere. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Er frisk!
|
Sv: [Spinoff-spinoff] Hva er dine guilty pleasure-/gjengangerbøker?
Akkurat sånn er det her også.
|
|
![]() |
|
|