|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betaler du for LinkedIn?Eg er der og betale ikkje. Om eg ser at det kan vere hensiktsmessig i forhold til rekruttering så skal sjølvsagt jobben betale det for meg. Eg godkjenne forresten alle på LinkedIn og ser at eg blir spota på og får henvendingar. Det likar eg.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Betaler du for LinkedIn?Nei jeg betaler ikke, men så bruker jeg det ikke akkurat så veldig heller. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?
Jepp. Jfr. BagUette-tilbudet på en hvilken som helst bensinstasjon i Østfold.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Betaler du for LinkedIn?Jeg betaler ikke. Vurderte det kanskje om jeg var i en jobbsøker- eller rekrutterersituasjon.
|
|
|
#26 |
|
<*(((<
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?Betaler ikke, men får jevnlig mail med "Special offer, ends soon" om en gratis måned med LinkedIn Premium. Bruker det hovedsakelig til å følge med på hva bekjente og tidligere kolleger driver med, får oppdateringer på mail og er sjelden innom siten.
|
|
|
#27 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?Eg er der, men betalar ikkje. Ikkje er eg så aktiv der at det gjer noko heller. Det er mogeleg at eg hadde vore litt meir interessert om eg var på jobbjakt, men det er eg foreløpig ikkje. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Viser tenner
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?Jeg har gratisversjonen, og legger også merke til at en del headhuntere er aktive. Har blitt kontaktet flere ganger, og ser at det er et nyttig verktøy dersom man er jobbsøker eller på jakt etter kandidater til en stilling.
|
|
|
#29 |
|
Sånn passe sane
|
Hehe, ja. Det riktige er kanskje å skrive at det var nytt for meg at noen kunne finne på å (
|
|
|
#30 |
|
Off the map.
|
Samme her. Jeg inviterer aldri noen. Den lå lenge brakk. Men så takket jeg ja til noen kontakter, og etter det kom det et lite skred av andre i samme krets som også ville 'være venner'
|
|
|
#34 |
|
Leser
|
Hva får man igjen for å uttale det korrekt, egentlig?
|
|
|
#36 |
|
Bedreviter
|
Sv: Betaler du for LinkedIn?Jeg prøvde betalingstjenesten én gang, i et sånt "prøv en måned gratis"-tilbud. Jeg innså ganske raskt at jeg ikke hadde bruk for noen av de tjenestene man kunne betale for og husket faktisk å melde meg av før første avdraget ble trukket fra Visa-kortet. :imponert over meg selv: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Betaler du for LinkedIn?Betaler ikke, men kan og uttale det
|
|
|
#38 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Jeg gjorde det samme, men var ikke like kjapp til å melde meg av, så jeg har premium nå, men skal melde meg av |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Stiv
|
Er det ikke da man kan få muligheten til å se hvem som har besøkt profilen din?
|
|
![]() |
|
|