Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en hårføner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 11:45   #1
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en hårføner

Jeg vil ha en ny, bra føner.
Krav:
Varm og kald luft
Skal kunne slå på den kalde luften uten å måtte holde inne en knapp
Flere styrker på lufttrykket for både varm og kald luft

Noen som har noen forslag? Evt. andre krav som jeg ikke har tenkt på?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:02   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en hårføner

Jeg syns det er kjekt at ledningen er ekstra lang på min.

Gammel 28-03-12, 13:28   #3
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

*noterer*

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 15:13   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dytter denne opp. Jeg trenger en føner som er eminent for forholdsvis "tynt" og veldig fint hår som trenger ekstra volum og liv!! Hva kjøper jeg?

Gammel 17-12-12, 15:26   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Henger litt her og ser om noen har tips til deg.
Jeg har fra Philips, den heter professional ett eller annet og er på 2000W. Funker fin-fint, har alle de rette innstillingene og er forholdsvis rimelig, men lurer på om det finnes noe enda bedre.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 16:17   #6
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Jeg anbefaler sterkt Ermila Speed 2000. Jeg betalte over 1000-lappen for den hos frisøren min, men ser du kan få den mye rimeligere på nett fra utlandet.

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 19:49   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abonnerer. jeg har samme krav som de over her: Lang ledning, varm og kald luft, kraftig blåsing og den må gjerne være rimelig i innkjøp. Og så må jeg kunne føne en puddel med den! Helt sant.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 20:52   #8
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Hva med den omstridte Braun-føneren, med såkalt "silkeioner"? Jeg får alltid lyst å prøve slike nye ting.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 13:22   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Flere konkrete anbefalinger? Som det evt. er mulig å få tak i på en velutstyrt elforretning nå før jul?

Gammel 19-12-12, 15:24   #10
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg jobbet som frisør hadde vi ofte tilbud på fønere før jul. Da får du gode frisør-fønere. Jeg har hatt min nå i 9-10 år og den er like god, blåser godt med luft, kald og varm, har hurtigknapp til kald luft og lang ledning. Merke Solis

Gammel 15-01-13, 19:09   #11
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Ingen flere som har tips? Er de man får kjøpt på Expert f.eks noe bra?
Jeg har føner som er over 20 år gammel og har innsett at det sikkert finnes noen bedre på markedet nå.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 19:17   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en Remington Keratin et-eller-annet til jul, og den er jeg veldig fornøyd med. Jeg orker ikke føne lenge, så jeg trengte først og fremst en veldig effektiv hårføner. Den blåser kraftig uten å bli for varm. Jeg mener den er på 2200 watt.

Gammel 15-01-13, 19:36   #13
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Høres bra ut, det var Remington med 2200watt jeg tittet på. Her må det også gå fort og med alt for tykt hår så , ja gir jeg opp før det blir antydning til tørt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.