Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger tips: Disneyworld, Seaworld og Legoland Orlando i april-mai i år

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-13, 11:51   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips: Disneyworld, Seaworld og Legoland Orlando i april-mai i år

Epcot hadde jeg aldri dratt til med barn. Det er en ganske kjedelig park, og jeg vil si spesielt for barn. Mye fint å se, but that's it. Ville heller dratt til Disney MGM Studios Og Universal Island of Adventures synes jeg er et must, dog er det nok endel rides som barna ikke kan ta (vi var der uten barn, så det er sikkert noen som har vært der med barn som kan svare bedre på det).

Jeg synes det høres stress ut å begrense parkene veldig med en pr dag, men nå er vi en familie som elsker temaparker og når vi først drar så er vi der til vi er ferdige liksom. Dvs at vi har hatt to turer à 5 dager til Disneyland Paris og da vi var i Legoland Billund brukte vi 3 dg i parken. Ting tar utrolig mye mer tid i temaparker når man drar med barna, og man må være flinke til å ikke la ting bli stress. Vi ser alltid slike familier når vi er på disse turene, og det blir ikke noe hyggelig for verken barn eller voksne. Godt å kunne ta en kort dag i parken hvis man er sliten en dag Ønsker dere å kjøre en park pr dag så vil jeg anbefale dere å ta parker annenhver dag - ikke påfølgende dager. Og dagen i mellom bør brukes til å slappe maks av på hotellet/leiligheten

Husk at det er en del køståing, så ta med f.eks. mobil, DS, IPod etc for underholdning, samt noe å småspise på til barna

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.