Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Utetemperatur - kva likar du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 11:04   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utetemperatur - kva likar du?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg gjør også egentlig det, og er begeistret for alle overgangene. Jeg har bare ikke riktig tålmodighet til å holde ut hele vinteren. Jeg blir halvgal av massive snøfall i mars.

Mens jeg synes noen av de beste skiturene mine har vært i mars. Den aller beste var i juli i Jotunheimen for noen år siden. Da snakker vi sen vår.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Har du fått helt hukommelsestap eller? Det snødde jo i slutten av mai eller i begynnelsen av juni!

Og i juli i Jotunheimen.

Gammel 18-01-13, 11:21   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Mens jeg synes noen av de beste skiturene mine har vært i mars.

Ski, det er de lange glatte man kan feste under føttene, ja? Ja, jeg har hørt om dem.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 11:22   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ski, det er de lange glatte man kan feste under føttene, ja? Ja, jeg har hørt om dem.

Tror det er 15 år siden jeg gikk på ski sist.

Gammel 18-01-13, 11:31   #4
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innser at det at jeg liker å gå på ski og skøyter og bor et sted der det er snø og skiløyper store deler av vinteren, er hovedgrunnen til at jeg synes lang vinter er strålende.

Gammel 18-01-13, 11:35   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aaah, vestlandsvinter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2013-01-13 12.41.47.jpg (455,4 KB, 20 visninger)
Gammel 18-01-13, 11:45   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke for kaldt, ikke for varmt for min del. Jeg er veldig glad i høsten og til dels våren, og trives aller best utendørs på kveldstid da det er lett kjølig. (Ja, jeg vet jeg er rar. ) Det er helt fantastisk å gå turer i høstmørket, og litt regn gjør meg heller ingen ting.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 12:32   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker at temperatur stemmer med årstiden. Jeg likerk å gå på ski, men det bør ikke være mer enn -7 her i byen. Jeg var også en av de som benyttet pinsen til å svømme i Oslofjorden.

Jeg plages ikke av varme. I Egypt gikk det fint å klatre opp og inn i gravene selv i 40 grader eller mer. Men jeg fristes ikke av Thailand med varme og fuktighet. Da velger jeg heller å besøke familie i Nevada.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.