|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?
Ja, det måtte nok ha vært dem jeg skulle ha prøvd også. Det må være noe uparfymert, og Neutral er den eneste håndsåpa som ikke gir meg utslett.
|
|
|
|
#22 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Simple- og Niveawipesene er fulle av parabener, btw. Intensive care og Neutral er ikke det.
|
|
|
#23 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg bruker cleansing oil fra aderma exomega. Begynte med den fordi jeg plutselig gikk tom for ansiktsrensen min, og likte den så godt at jeg fortsatte. Den er mild, dufter svakt, og fuktighetsgivende. Jeg vasker først ansiktet med vann, og "gnir løs" mascara og eyeliner slik at jeg oppnår pandalooken. Så vasker jeg hele ansiktet med adermaen, og er ekstra nøye rundt øynene. Skyller med vann, og vips. Bruker en fuktig klut rundt øyenene om det er sort igjen, men det er det sjelden.
|
|
|
|
#24 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg bruker enten Cliniderm renewing cleansinf foam eller tilsvarende fra Vichy. Smører på og skyller av med vann. Jeg bruker kun skum eller gele. Pads og krem man fjerner med samme synes jeg ikke gjør rent, bare gnir møkka inn i huden. Jeg har hormonell hud og bruker reseptbelagt krem i tillegg.
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg bruker bare Kanebo 38 Degrees mascara, og den fjernes med nettopp vann som holder 38 grader. Veldig praktisk. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Den svære dunken til Dermalogica. Kremutgaven. Fjerner alt i en smekk uten å skrubbe. Renseservietter er døden for huden.
|
|
|
#28 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
|
|
|
#30 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Wipes er hudterror. Aldri her i gården!
|
|
|
|
#31 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
#32 |
|
Pauset
|
Samme her. Føler de er litt snillere mot huden når de ikke er så parfymerte. Dette er den eneste jeg ikke opplever og få tørr hud av, og den tar all sminke. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pauset
|
Hormonappen er bra. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Klut med varmt vann fjerner lett min vannfaste mascara. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg bruker den samme øyesminkefjerneren som Nabojenta viser fram i et av de første innleggene her på øynene. I resten av ansiktet bruker jeg denne:
|
|
|
#36 |
|
Sånn passe sane
|
Jeg også, spesielt nå med baby i magen. Det ble lite Dermalogica etter at jeg oppdaget appen gitt.
|
|
|
#37 |
|
Ringskrømt
|
Lurer på om jeg skal gå for disse.
|
|
|
#38 |
|
Pauset
|
Jeg liker ACO Cosmica-serien godt. Den er ikke så svinedyr, så kan fint ta meg råd til å kjøpe det meste vi trenger i den serien. Og produktene er helt frie for dumme ting. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fortynnet
|
Den nederste lilla Clinique er ikke på langt nær så god som Lancôme Bi-Facil altså. Jeg kjøpte den en gang sammen med en mascara, men den var slett ikke like god som min vanlige. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Hmm, så den øverste til MN + Lancöme sin.
|
![]() |
|
|