Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Enkel og rask måte å fjerne sminke på?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 16:59   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Tror kanskje det er nærmere 50 øre også. Jeg får tørr hud av alle andre wipes enn Neutral. Det er de billigste også, så det passer egentlig fint.

Ja, det måtte nok ha vært dem jeg skulle ha prøvd også. Det må være noe uparfymert, og Neutral er den eneste håndsåpa som ikke gir meg utslett.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:39   #22
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Simple- og Niveawipesene er fulle av parabener, btw. Intensive care og Neutral er ikke det.

(Jeg har testet selv, med "hormonappen".)

Gammel 18-01-13, 22:17   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker cleansing oil fra aderma exomega. Begynte med den fordi jeg plutselig gikk tom for ansiktsrensen min, og likte den så godt at jeg fortsatte. Den er mild, dufter svakt, og fuktighetsgivende. Jeg vasker først ansiktet med vann, og "gnir løs" mascara og eyeliner slik at jeg oppnår pandalooken. Så vasker jeg hele ansiktet med adermaen, og er ekstra nøye rundt øynene. Skyller med vann, og vips. Bruker en fuktig klut rundt øyenene om det er sort igjen, men det er det sjelden.

Denne, kombinert med neutrogena comfort balm, har gitt meg ny hud. Glatt, uten urenheter, og strålende ungdommelig, som de sier i reklamer.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:22   #24
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker enten Cliniderm renewing cleansinf foam eller tilsvarende fra Vichy. Smører på og skyller av med vann. Jeg bruker kun skum eller gele. Pads og krem man fjerner med samme synes jeg ikke gjør rent, bare gnir møkka inn i huden. Jeg har hormonell hud og bruker reseptbelagt krem i tillegg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:23   #25
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne synes jeg er mye bedre enn alle de dyre sminkefjernerene jeg har prøvd. Den er billig, mild og kremete i stedet for oljete. Fungerer veldig bra til meg som bruker linser, for den legger ikke film på linsene. Og fjerner vannfast maskara raskt og greit. Jeg masserer litt rett på øynene, og vasker av med fuktig bomullspad.

Gammel 18-01-13, 22:27   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bare Kanebo 38 Degrees mascara, og den fjernes med nettopp vann som holder 38 grader. Veldig praktisk.

Jeg bruker mascara hver dag, men øyeskygge og sånt brukes en sjelden gang. Tar det også med lunka vann, det går av det også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:28   #27
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Den svære dunken til Dermalogica. Kremutgaven. Fjerner alt i en smekk uten å skrubbe. Renseservietter er døden for huden.

Gammel 18-01-13, 22:36   #28
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Jeg sverger til Soothing eye make-up remover fra Dermalogica.

Jeg også. Det er den eneste øyesminkefjerneren jeg har klart å oppdrive som ikke transformerer øynene mine til kjøttkaker med åpne sår

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 00:24   #29
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den svære dunken til Dermalogica. Kremutgaven. Fjerner alt i en smekk uten å skrubbe. Renseservietter er døden for huden.

Dette høres interessant ut!

Gammel 19-01-13, 00:54   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wipes er hudterror. Aldri her i gården!

Jeg bruker denne på hele trynet til fjerning av hverdagssminke. Hårbøyle på, vann i fjeset, en pumpesprut i hendene, litt mer vann, gnikker i hele fjeset med fingrene og rundt øyne og vipper. Skyller godt, ferdig. Tar 30 sekunder og alt er borte og ingenting svir. Super.

Hvis jeg har MYE øyesminke på, med flytende eyeliner og sånt, så tar jeg bort øyesminken først med denne. Beste jeg har prøvd til vannfast mascara.

Denne har jeg også brukt, bra den og.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 01:05   #31
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker denne, den er mild mot huden, men tar all sminke.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 01:18   #32
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Wipes fra Neutral.

Samme her. Føler de er litt snillere mot huden når de ikke er så parfymerte. Dette er den eneste jeg ikke opplever og få tørr hud av, og den tar all sminke.
Bruker vel egentlig bare Neutral og Aco parfymefritt på det meste av kroppspleieprodukter når jeg tenker meg om.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 01:22   #33
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Simple- og Niveawipesene er fulle av parabener, btw. Intensive care og Neutral er ikke det.

(Jeg har testet selv, med "hormonappen".)

Hormonappen er bra. Scanner ALT jeg kjøper som skal på kroppen...

Gammel 19-01-13, 02:12   #34
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Klut med varmt vann fjerner lett min vannfaste mascara.
Billig er det også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 11:35   #35
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker den samme øyesminkefjerneren som Nabojenta viser fram i et av de første innleggene her på øynene. I resten av ansiktet bruker jeg denne:

Gammel 19-01-13, 16:54   #36
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hormonappen er bra. Scanner ALT jeg kjøper som skal på kroppen...

Jeg også, spesielt nå med baby i magen. Det ble lite Dermalogica etter at jeg oppdaget appen gitt.

Gammel 19-01-13, 16:59   #37
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Wipes er hudterror. Aldri her i gården!

Jeg bruker denne på hele trynet til fjerning av hverdagssminke. Hårbøyle på, vann i fjeset, en pumpesprut i hendene, litt mer vann, gnikker i hele fjeset med fingrene og rundt øyne og vipper. Skyller godt, ferdig. Tar 30 sekunder og alt er borte og ingenting svir. Super.

Hvis jeg har MYE øyesminke på, med flytende eyeliner og sånt, så tar jeg bort øyesminken først med denne. Beste jeg har prøvd til vannfast mascara.

Lurer på om jeg skal gå for disse.

Gammel 19-01-13, 17:58   #38
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg også, spesielt nå med baby i magen. Det ble lite Dermalogica etter at jeg oppdaget appen gitt.

Jeg liker ACO Cosmica-serien godt. Den er ikke så svinedyr, så kan fint ta meg råd til å kjøpe det meste vi trenger i den serien. Og produktene er helt frie for dumme ting.

Syntes også det er en litt viktig statement å holde seg unna produkter med hormonforstyrrende ingredienser. Håper på sikt at ALLE produsenter skjønner at forbrukerne ikke ønsker dette.

Gammel 19-01-13, 19:29   #39
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Lurer på om jeg skal gå for disse.

Den nederste lilla Clinique er ikke på langt nær så god som Lancôme Bi-Facil altså. Jeg kjøpte den en gang sammen med en mascara, men den var slett ikke like god som min vanlige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 20:21   #40
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hmm, så den øverste til MN + Lancöme sin.

Jeg kan ærlig talt ikke forstå de som bruker wipes regelmessig. Tar jo livet av huden, jo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.