|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?For å svare på spørsmålet: Jeg kunne, i en ideell verden, hatt noen uker med minusgrader, barfrost og sol, deretter litt snø, så mild og vakker vår med 15 grader, men resten av året rundt 20-22. Det er nok. Hvis jeg skal jobbe, støvsuge, rydde og lage mat, kan jeg ikke ha det stort varmere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
trøtt
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg fniser litt av at avisene har skrevet om "snømangelen" de siste ukene nå.
![]() |
#63 |
frakoblet
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?
Jeg er visst som deg, Syrin. Jeg får fnatt av varme, og trives best i temperaturer under 20 grader. Overskyet er best. Når jeg har sommerferie og er ved sjøen kan det godt være opp til 23 grader, men ikke mer.
![]() |
#64 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Om vinteren kan det godt være mellom 4 og 10 kalde, om sommeren liker jeg at det er rundt 23 grader. Mao er det ikke ofte jeg opplever idealtemperatur her jeg bor.
![]() |
![]() |
|
|