Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger tips: Disneyworld, Seaworld og Legoland Orlando i april-mai i år

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-13, 09:17   #21
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips: Disneyworld, Seaworld og Legoland Orlando i april-mai i år

Jeg henger her og plukker om tips til sommerens Florida-ferie Vi besøkte Universal Studio og Disneyland i Los Angeles samt Seaworld i San Diego sist sommer. Hele familien likte Universal Studios veldig godt så det kan godt tenkes at det blir et besøk i Universal i Orlando også. Seaworld gjentar vi nok ikke selv om parken var flott i San Diego.

Jeg har latt meg fasinere av Fløyels solstol-utsikt så der har jeg tenkt å sitte ei lita uke

Gammel 17-01-13, 09:23   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi var i Orlando i fjor, men den eneste Disney-parken vi var i var EPCOT. Mine likte seg godt der. Vi kjøpte et pass når vi kom inn, så kunne de gå rundt i de forskjellige landene og få stempel i passet. Også er jeg enig med Tallulah om den japanske souvernirbutikken.

Sea world var også helt topp. Vi var også i Universal parkene, eldste (10) elsket det, mini (6 og ingen fan av karuseller) var mer skeptisk. Det er ganske slitsomt med park hver dag, hvis dere har mulighet bør dere legge inn noen hviledager.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 12:41   #23
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Denne siden inneholder svar på endel spørsmål for reisende til Florida og da spesielt Orlando. Damen som drifter siden har vært der i flere år. Mange gode tips som også tar en med til litt andre steder enn de typiske "turistfellene" www.florida.no.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.