|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#83 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Tenk at denne tråden no handler om Jon fosse!!!
|
|
|
|
#84 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!
Det er slikt som får meg til å tenke at dette er eit deilig forum!
|
|
|
|
#85 |
|
Pauset
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Lurer på om dere (altså ikke HI) hadde vært litt mer seriøse og respektfulle om ungene hadde hett Vegard, Håkon eller Mathias? |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg kan bare snakke for meg selv: Helt klart. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg syns denne tråden ble ufin. Og navnemobbing? Voksne folk? (og nå snakker jeg om forumbrukerne her, ikke broren til HI)
|
|
|
#89 |
|
Halloen!
Det har de faktisk blitt. Av en som kalte barnet sitt noe veldig a la Kent. Jeg må si at det ikke gikk inn på meg i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke jeg. Copy-Vegard hadde funket det også. Lille-Vegard og. Det er klart, Vegard er jo ikke et sigarettmerke, heller ikke blir CV initialene til Supermann, så noen av vitsene hadde måttet skrives om.
|
|
|
#92 |
|
Halloen!
Nei, det gjør jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Pauset
|
Jeg aner ikke om det er et troll. Det kan vel hende? Man har vel uansett ikke noe igjen for å oppføre seg som drittunger. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Bedreviter
|
Guri, Polyanna. Jeg mente ikke å mobbe noen. Jeg prøvde bare å være morsom, på den teite brorens bekostning. Beklager. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Copy-Kent |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Pauset
|
Ikke alle innleggene kommer frem som mobbete, i mine øyne. Men flere gjorde det. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg mente ikke at fjasingen var navnemobbing, Teo, men innlegg i denne gata her syns jeg er helg over streken:
|
|
|
#98 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Sønnen min deler et navn med fetteren din, og fetteren er eldst. Sønnen min har navnet i et dobbeltnavn skrevet med bindestrek og fetteren har det som annet fornavn som ikke brukes til daglig. Jeg spurte både min bror og hans eks om dette var greit for dem, og de syntes det var uproblematisk.
|
|
|
|
#99 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Ellers tror jeg vanligvis ikke deg vil skape noen problemer om to slektninger heter det samme. Som oftest vil det fremgå av sammenhengen hvem man snakker om/til. Selv om jeg må innrømme at det tok litt tid da noen slektninger kalte barnet sitt det samme som meg. Jeg fant meg støtt og stadig tilsnakket i strenge eller jattende ordelag, og kvapp like mye til hver gang noen fortalte meg at jeg skulle slutte å løpe inne, eller at jeg absolutt måtte spise mer brokkoli. Eller om jeg kanskje trengte å gå på do?
|
|
|
#100 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Er så lei av å bli korrigert!Det er jo det at broren til HI ber søstera om å endre bruken av namnet til Kent Rune som har blitt kalla Kent i alle år, som er drøyt her, ikkje at to fettarar har liknande namn.
|
|
![]() |
|
|