Jeg tror jeg var slem mot Windows-teamet i dag
Ja, jeg er ei heks. Et beist, er jeg. 
Jeg var på besøk hos min gamle far, da telefonen hans ringte. På displayet lyste en lang, veldig lang, rekke av numre. Min gamle far fikk umiddelbart litt panikk, for ingen ringer ham fra utlandet. Han spurte pent om jeg kunne ta telefonen for ham.
Joda, jeg svarte i telefonen. På en veldig sprakende linje kom det uklart: "Hello, am I speaking to Mrs E?"
Jadda... Mrs E har vært død og begravet i 13 år nå. Men la oss for all del høre hva vedkommende vil lell.
"No, you are speaking with Mr E's daughter. May I ask who you are?"
"I am calling from the Windows team to inform you that..."
Og lenger kom dessverre ikke den stakkars, høflige mannen, som ringte for å fortelle min mor, som har vært død i 13 år, at hun har et virus på sin Windows computer, eller et annet problem... På den pc'n min snart 81 år gamle far ikke engang har i hus.
Jadda. Mannen fra "Windows team" fikk så hatten passer, og jeg fikk en god latter - men egentlig ble jeg pisse forbanna. Drittfolk som ringer rundt og potensielt lurer godtroende mennesker trill rundt. 
(Lurer på om det var samme fyren som fikk så ørene flagra da de forsøkte ringe min mann, som jobber med it og sikkerhet, for å informere ham om at han hadde trøbbel med sin Windows, jeg. )