Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle Paperwhite- Trenger jeg 3G?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 15:10   #13
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kindle Paperwhite- Trenger jeg 3G?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Tvilling-SIM slipper man da også.

Det er ingen SIM i Kindle. Hele poenget er at 3G-bruk er inkludert når du kjøper den. Ikke gi råd om ting du ikke har peiling på.

Jeg har Paperwhite uten 3G. Jeg hadde en Kindle med 3G tidligere. Jeg har ikke savnet 3G, og min anbefaling er å kjøpe fem bøker for de pengene du sparer på å kjøpe en med kun WiFi i stedet. Jeg greier stort sett å laste ned de bøkene jeg trenger før jeg drar på feire på forhånd, og WiFi er stort sett relativt lett tilgjengelig.

Amazon sender uansett ikke Paperwhite til Norge så langt, så jeg ville ventet til de gjorde det, og sjekket nøye hva som tilbys over 3G for norske kunder før jeg kjøpte en 3G-modell. Hvis den har full 3G-støtte, inkludert gratis bruk av web, internasjonalt, så er kanskje 3G verdt det (selv om nettleseren er elendig), men nå har 3G-bruk blitt såpass rimelig i Europa at dette er mest aktuelt om du reiser mye til andre verdensdeler. For Wifi-modelen er ikke det så nøye, Amazon ser ikke ut til å bry seg om hvor i verden den er.

Og det viktigste rådet: Ikke kjøpe en annen Kindle. Vent til du kan få en Paperwhite.

Ben "shiniest" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.