|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Noen som har erfaring med fargen "hvit lin"?Jeg lurer på å ha den i stuen, men er redd den vil virke blå eller lilla. Stua mi er vestvendt, med mye dagslys/store vinduer. Kan det fungere, tro? Jeg vil ha en farge som bryter med alt det hvite, uten at den blir for mørk eller for blå/lilla/grå.. Erfaring anyone? |
![]() |
![]() |
#2 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med fargen "hvit lin"?Vi har den på kjøkkenet, kjempe fin farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med fargen "hvit lin"?Den er vell mere lun enn varm. Nå har vi den i et rom med bare et vindu da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel?
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med fargen "hvit lin"?Jeg hadde den på et soverom der vi bodde før, og var veldig fornøyd med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Noen som har erfaring med fargen "hvit lin"?Det er en nydelig farge. Jeg har den som fondvegg på kontoret mitt hjemme, og den er lun. Det er gjennomlys i rommet.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med fargen "hvit lin"?Æsj, nå som jeg trodde jeg hadde funnet riktig farge til stuen vår, fant jeg ut at diverse farger ikke bør kombineres med "bomull" som er standardfarge på dører og lister i det nye huset vårt. |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Noen som har erfaring med fargen "hvit lin"?Pisa, det er kjekt å lese de tipsene på forhånd, ja, så slipper du å male to ganger.
![]() |
|
|