|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barns treninger i helgene
Jeg spilte i korps i 9 år i mine hine hårde, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg har i voksen alder fått en oppvåkning for hva mine foreldre faktisk gjorde, forsaket og hvor utrolig mye de stilte opp for at jeg skulle på gnåle på den kornetten i alle år. Respekt!!
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Barns treninger i helgene
Vi har to loppemarkedet i året - da går hele helgen, også må barnet fraktes til to øvelser i uken. Men når jeg hører om folk som har treninger og kamper hver helg, er jeg glad for at fløyten vant over fotballen altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barns treninger i helgeneProblemet i Oslo er at det ikke finnes nok idrettshaller og gymsaler tilgjengelig, så skal man trene må man finne seg i noe ugunstige tidspunkt av og til.
Hvorfor er det rart å gå på museum? Jeg skjønner at man ikke gjør det om man ikke har det i nærheten, men at man skal bli forundret skjønner jeg ikke.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barns treninger i helgeneJeg skal aldri mer si at jeg bor i en norsk storby, men ja, museumsbesøk forekommer i helgene. Det er ofte den beste aktiviteten hvis man tar det elendige været i betraktning. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|